Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Bestelling wijzigen
 Bestelling annuleren
 Kortingscodes
 Mijn Leen Bakker
 Op maat artikelen bestellen

 

Betalen
 Betaalmethodes
 Leen Bakker Cadeaukaart

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Afhaalopties
 Bezorgtijden
 Bestellingen beschadigd of incompleet geleverd

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Ruilen
 Retourservice
 100 dagen proefslapen met Dormeo

 

Garantie & voorwaarden
 CBW garantievoorwaarden
 Garantie op matrassen en boxsprings
 Thuiswinkel voorwaarden
 Actievoorwaarden

 

Klantenservice
 Actueel
 Garantie en klachten
 Contact
 Diensten
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief
 Alle veel gestelde vragen

Klantenservice Leen Bakker

Afhaalopties





Afhalen in een Leen Bakker winkel
Je kunt je bestelling ook afhalen in een Leen Bakker winkel bij jou in de buurt. Kies in het bestelproces de gewenste afhaaldatum en de afhaallocatie. Wij zorgen er dan voor dat op deze dag jouw bestelling in de winkel ligt. Je kunt je bestelling afhalen zodra we je een sms hebben gestuurd of hebben gebeld.

Een afhaalbestelling bestaande uit artikelen met verschillende levertijden voegen we samen zodat de bestelling compleet afgehaald kan worden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt dan de eerstvolgende beschikbare afhaaldatum die je kunt kiezen in het bestelproces.

Afhalen levertijden en kosten
De standaard levertijd voor afhaalorders is 3-5 werkdagen, tenzij anders aangegeven bij het artikel. Omdat je zelf voor het vervoer zorgt, is afhalen bij een winkel gratis. Tijdens de openingstijden van de winkel kun je je bestelling afhalen.

Afhalen en volgen van je bestelling
Je kunt je bestelling afhalen nadat we je een sms hebben gestuurd of hebben gebeld. Er zijn op dit moment geen mogelijkheden voor het volgen van je afhaal bestelling.


3 meest gestelde vragen


Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Als je bestelling via PostNL pakketpost bezorgd wordt, dan kun je je pakket volgen via track & trace van PostNL. Je ontvangt hiervoor een link via e-mail. Is Extra@Home (PostNL) of Top Movers de vervoerder van je grote en/of zware bestelling, dan ontvang je op de dag van levering uiterlijk om half 8 een sms en/of e-mail met een indicatie van de bezorgtijd.

Kan ik vooraf een tijdstip kiezen?
Het is niet mogelijk om vooraf een tijd of dagdeel af te spreken.

Moet ik thuisblijven voor de bezorging van mijn bestelling?
Je moet thuis zijn om de bezorging van de bestelling door Extra@Home of Top Movers in ontvangst te nemen. Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan maak je een nieuwe afspraak met de vervoerder. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. Als je bestelling met PostNL pakketdienst wordt geleverd, en je bent niet thuis, dan kunnen de buren ook het pakketje aannemen. Zij tekenen dan wel voor ontvangst. Bij pakketdienst leveringen is een tweede bezorgpoging gratis.