Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Bestelling wijzigen
 Bestelling annuleren
 Kortingscodes
 Mijn Leen Bakker
 Op maat artikelen bestellen

 

Betalen
 Betaalmethodes
 Leen Bakker Cadeaukaart

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Afhaalopties
 Bezorgtijden
 Bestellingen beschadigd of incompleet geleverd

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Ruilen
 Retourservice
 100 dagen proefslapen met Dormeo

 

Garantie & voorwaarden
 CBW garantievoorwaarden
 Garantie op matrassen en boxsprings
 Thuiswinkel voorwaarden
 Actievoorwaarden

 

Klantenservice
 Actueel
 Garantie en klachten
 Contact
 Gemak en Service
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief
 Alle veel gestelde vragen

Klantenservice Leen Bakker

Bestelling plaatsen

Via onze webshop bestel je op ieder gewenst moment, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen bij Leen Bakker is heel eenvoudig met de volgende stappen.


Stap 1: Mijn winkelwagen
Kies een artikel in de webshop en leg het artikel in je winkelwagen door op de groene knop ‘In winkelwagen’ te klikken. Als je klaar bent met winkelen, ga je naar de winkelwagen rechtsboven-aan de pagina en klik je op de groene knop ‘Bestellen’.

In je winkelwagen kun je het aantal nog wijzigen via het + of - teken. Liever toch iets anders? Dan verwijder je eenvoudig het artikel weer uit je winkelwagen.

Heb je een kortingscode? Vul deze in door op de link ‘Kortingscode invullen’ te klikken. Onder het kopje ‘Bezorgen of zelf afhalen’ laat je ons weten hoe je de bestelling wilt ontvangen.

Als je helemaal tevreden bent met je te plaatsen bestelling, klik dan op de groene knop ‘Verder met bestellen’. Let op, het minimale orderbedrag voor een webshop bestelling is € 15,-.


Stap 2: Inloggen of registreren
Heb je al een account bij Leen Bakker dan kun je je gegevens oproepen via ‘Inloggen’. Heb je geen account, kies dan voor ‘Nieuw bij Leen Bakker’. Het aanmaken van een account is niet verplicht als je een bestelling plaatst in de webshop.


Stap 3: Gegevens
In de stap gegevens geef je ons de informatie om je bestelling te kunnen verwerken. Let op; je kunt alleen bestellen indien je een (aflever-) adres opgeeft in Nederland.

Als je hebt gekozen voor afhalen in de winkel, kies dan voordat je je gegevens gaat invoeren eerst de winkel waar je je bestelling wilt afhalen.


Stap 4: Bezorg- en betaalopties
Bij de bezorgopties staat de eerst mogelijke bezorgdatum al ingevuld. Wil je liever een andere dag kiezen, pas dan de dag eenvoudig aan naar een latere datum. Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode voor je bestelling. Je kunt alleen bestellen indien je gebruik maakt van een Nederlands betaalmiddel. Voor meer informatie over betalen, klik hier.


Stap 5: Overzicht
Controleer nogmaals of alles klopt op de overzichtspagina. Klopt alles? Klik dan ‘Bestelling afrekenen’. Je wordt dan vervolgens gevraagd om de gegevens voor de betaling in te voeren.

Je bestelling is pas volledig afgerond wanneer je op jouw scherm een bevestiging van je bestelling ziet en een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Bewaar deze e-mail goed, dit is namelijk ook je garantiebewijs.


3 meest gestelde vragen


Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Het kan soms 60 minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Controleer dan de spam map van je e-mailaccount om te controleren of de e-mail hierin terecht is gekomen.

Als je een account hebt aangemaakt, kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn Leen Bakker’. Klik op het ordernummer onder het menu ‘Mijn bestellingen’.

Kan je de bevestiging nog niet vinden, bel dan onze Klantenservice op 088 - 78 60 200.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk de bestelling tot 3 dagen voor de geplande afleverdatum (deels) te annuleren.

In webshop besteld en thuisbezorgd?
Neem contact op met onze Klantenservice via 088 - 78 60 200 voor het annuleren van jouw bestelling.

In webshop besteld en afgehaald, of in de winkel besteld?
Neem contact op met de winkel voor het annuleren van jouw bestelling. De contactgegevens van onze winkels kun je opvragen via de winkelzoeker.

Voor op maat gemaakte artikelen gelden andere regels . Kijk hier voor meer informatie. Bestellingen met artikelen die vandaag zijn besteld en de volgende dag worden thuisbezorgd, kunnen niet meer geannuleerd worden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je een webshop bestelling wijzigen die nog niet is bezorgd? Wijzigen kan tot 3 dagen voor de geplande levertijd. Neem contact op met onze Klantenservice via 088 - 78 60 200.

Bestellingen die in het filiaal besteld en/of afgehaald worden, kunnen tot 3 dagen voor de geplande leverdatum vaak nog gewijzigd worden. Neem contact op met de winkel voor de mogelijkheden van jouw bestelling.

Voor op maat gemaakte artikelen gelden andere regels. Kijk hier voor meer informatie. Bestellingen met artikelen die vandaag zijn besteld en de volgende dag worden thuisbezorgd, kunnen niet meer gewijzigd worden.