Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Bestelling wijzigen
 Bestelling annuleren
 Kortingscodes
 Mijn Leen Bakker
 Op maat artikelen bestellen

 

Betalen
 Betaalmethodes
 Leen Bakker Cadeaukaart

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Afhaalopties
 Bezorgtijden
 Bestellingen beschadigd of incompleet geleverd

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Ruilen
 Retourservice
 100 dagen proefslapen met Dormeo

 

Garantie & voorwaarden
 CBW garantievoorwaarden
 Garantie op matrassen en boxsprings
 Thuiswinkel voorwaarden
 Actievoorwaarden

 

Klantenservice
 Actueel
 Garantie en klachten
 Contact
 Diensten
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief
 Alle veel gestelde vragen

Klantenservice Leen Bakker

Bezorgtijden





Thuisbezorgen en tijdstip
Voor Pakketpost artikelen en grote en/of zware artikelen gelden verschillende tijdstippen van bezorging. Je vindt ze in de volgende tabel:

PAKKETPOST ARTIKELEN
Dag Tijdstip van bezorging
Maandag t/m Vrijdag tussen 09.00u en 21.30u
Zaterdag tussen 09.00u en 17.00u
Zondag niet mogelijk
GROTE EN/OF ZWARE ARTIKELEN
Dag Tijdstip van bezorging
Maandag t/m Vrijdag tussen 08.00u en 20.00u
Zaterdag niet mogelijk
Zondag niet mogelijk

Afhankelijk van het type artikel en de bezorgmethode zijn er verschillende manieren voor het volgen van je bestelling.

Bezorging van Pakketpost artikel volgen
Als jouw bestelling door ons is overgedragen aan PostNL, ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace link. Zo kun je makkelijk de bezorging van je Pakketpost levering volgen. Je kunt natuurlijk ook op de site van PostNL de actuele status van de bezorging raadplegen. Kijk hiervoor op de Track & Trace pagina van PostNL. Wij doen ons uiterste best om de bestelling op de gewenste dag te bezorgen, maar de uiteindelijke levering door PostNL kan hiervan afwijken.

Naar de Track & Trace pagina voor Pakketpost leveringen

Bezorging van grote en/of zware artikelen volgen
PostNL Extra@Home en Top Movers leveren grote en/of zware bestellingen op afspraak op basis van een tijdvak. Op de dag van levering ontvang je uiterlijk om 07.30u een sms en/of e-mail met het tijdvak van de bezorging.

Top Movers levert in de volgende postcodegebieden:

1000 t/m 1999
3500 t/m 3899
8000 t/m 8299

Extra@Home levert in alle overige postcodegebieden.


3 meest gestelde vragen


Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Als je bestelling via PostNL pakketpost bezorgd wordt, dan kun je je pakket volgen via track & trace van PostNL. Je ontvangt hiervoor een link via e-mail. Is Extra@Home (PostNL) of Top Movers de vervoerder van je grote en/of zware bestelling, dan ontvang je op de dag van levering uiterlijk om half 8 een sms en/of e-mail met een indicatie van de bezorgtijd.

Kan ik vooraf een tijdstip kiezen?
Het is niet mogelijk om vooraf een tijd of dagdeel af te spreken.

Moet ik thuisblijven voor de bezorging van mijn bestelling?
Je moet thuis zijn om de bezorging van de bestelling door Extra@Home of Top Movers in ontvangst te nemen. Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan maak je een nieuwe afspraak met de vervoerder. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. Als je bestelling met PostNL pakketdienst wordt geleverd, en je bent niet thuis, dan kunnen de buren ook het pakketje aannemen. Zij tekenen dan wel voor ontvangst. Bij pakketdienst leveringen is een tweede bezorgpoging gratis.