Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Bestelling wijzigen
 Bestelling annuleren
 Kortingscodes
 Mijn Leen Bakker
 Op maat artikelen bestellen

 

Betalen
 Betaalmethodes
 Leen Bakker Cadeaukaart

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Afhaalopties
 Bezorgtijden
 Bestellingen beschadigd of incompleet geleverd

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Ruilen
 Retourservice
 100 dagen proefslapen met Dormeo

 

Garantie & voorwaarden
 CBW garantievoorwaarden
 Garantie op matrassen en boxsprings
 Thuiswinkel voorwaarden
 Actievoorwaarden

 

Klantenservice
 Actueel
 Garantie en klachten
 Contact
 Diensten
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief
 Alle veel gestelde vragen

Klantenservice Leen Bakker

CBW garantievoorwaarden

Leen Bakker is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Dit lidmaatschap geeft jou drie garanties voor aankopen in een Leen Bakker winkel:


1. 3 jaar afbouwende productgarantie
2. Een aanbetalingsgarantie; je aanbetaling is gegarandeerd. (lees meer over de regeling op de website van de CBW)
3. Onpartijdige klachtafhandeling; je kunt je klacht altijd voorleggen aan de onafhankelijk Geschillencommissie

Naast de drie garanties hanteren wij de algemene CBW voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Hierin zijn regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.

Lees de algemene leveringsvoorwaarden CBW-erkend (PDF-bestand)


3 meest gestelde vragen


Waarom is er een verschil in voorwaarden tussen kopen in een winkel en webshop?
Leen Bakker staat voor betrouwbaar en veilig winkelen conform relevante wet- en regelgeving en de geldende gedragsregels. In Nederland is er een verschil in de wet- en regelgeving tussen kopen in een winkel en kopen via internet. Daarom hanteren ook wij verschillende voorwaarden zodat we volgens de wet- en regelgeving werken.

Geldt er een minimale orderwaarde bij Leen Bakker?
Online bestellen kan al vanaf € 15. Dit bedrag is exclusief bezorgkosten. Bij bedragen onder de € 15 zal de winkelwagen automatisch aangeven hoeveel je nog te kort komt. Tot die tijd is het niet mogelijk om verder te gaan met bestellen.

Ik heb de kortingscode ingevuld, maar de korting wordt niet verrekend. Hoe kan dat?
Als de kortingscode niet aan alle voorwaarden voldoet, kun je de deze niet gebruiken. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 088 - 78 60 200.