Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Bestelling wijzigen
 Bestelling annuleren
 Kortingscodes
 Mijn Leen Bakker
 Op maat artikelen bestellen

 

Betalen
 Betaalmethodes
 Leen Bakker Cadeaukaart

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Afhaalopties
 Bezorgtijden
 Bestellingen beschadigd of incompleet geleverd

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Ruilen
 Retourservice
 100 dagen proefslapen met Dormeo

 

Garantie & voorwaarden
 CBW garantievoorwaarden
 Garantie op matrassen en boxsprings
 Thuiswinkel voorwaarden
 Actievoorwaarden

 

Klantenservice
 Actueel
 Garantie en klachten
 Contact
 Gemak en Service
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief
 Alle veel gestelde vragen

Klantenservice Leen Bakker

Garantie en klachten

Leen Bakker doet er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan, dan spijt dat ons. We doen er alles aan om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.


Defecten aan een artikel
Mocht je artikel defect zijn geraakt nadat je het een tijdje gebruikt hebt, dan ben je bij Leen Bakker zeker van drie jaar garantie volgens de voorwaarden van de CBW. Voor matrassen en boxsprings gelden afwijkende garanties. Het vervangen van deze artikelen gaat via een aflopende garantieregeling. De afhandeling van defecten aan artikelen loopt altijd via onze winkels, ook als je het artikel in de webshop hebt gekocht. Onze medewerkers kunnen je snel verder helpen met een oplossing.

Ben je er niet zeker van of het defect onder de garantie valt, neem dan contact op met onze Klantenservice via 088 - 78 60 200 of met een van onze winkels.

Schade bij levering
Is een product beschadigd geleverd, kijk dan hier voor de afhandeling van transportschade.

Klachten over service
Ben je ontevreden over onze service of heb je andere opmerkingen, dan kun je ons een bericht sturen via het contactformulier. We zullen dan binnen 5 werkdagen reageren. Telefonisch contact opnemen kan ook. Bel 088 - 78 60 200 (lokaal tarief). Wij zijn op dit nummer bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur.

Onafhankelijke Geschillencommissie
Als je vindt dat je klacht over een artikel of aankoop niet goed is opgelost, dan kun je ook terecht bij de onafhankelijke Geschillencommissie. De Geschillencommissie Wonen behandelt klachten van consumenten tegen winkels die keukens, badkamers of spullen voor de inrichting van een woning verkopen. Is je klacht gericht op de webshop van Leen Bakker, dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze geschillencommissie is speciaal voor bedrijven zoals Leen Bakker die hun webshop hebben aangesloten bij Thuiswinkel.org. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


3 meest gestelde vragen


Ik heb het artikel al een tijdje in gebruik en het is kapot gegaan. Wat moet ik doen?
De afhandeling van defecten aan artikelen loopt altijd via onze winkels, ook als je het artikel in de webshop gekocht hebt. Onze medewerkers kunnen je snel verder helpen met een oplossing. Kijk hier voor de dichtstbijzijnde winkel.

Bij Leen Bakker ben je zeker van standaard drie jaar garantie volgens de voorwaarden van de CBW. Ben je er niet zeker van of het defect onder de garantie valt, neem dan contact op met onze Klantenservice via 088 - 78 60 200 of een van onze winkels.

Ik heb een defect en/of beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Heb je schade ontdekt, dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen.

•    Heb je je bestelling in de webshop geplaatst en thuis laten bezorgen? Vul dan het contactformulier in en stuur duidelijke foto’s van de schade mee voor een snelle afhandeling. De Klantenservice neemt daarna contact met je op.
•    Heb je je bestelling in de webshop geplaatst en in de winkel afgehaald? Neem dan contact op met de winkel. Je vindt de contactgegevens met de winkelzoeker.
•    Heb je je bestelling in de winkel geplaatst en daar afgehaald of thuis laten bezorgen? Neem dan contact op met de winkel. Je vindt de contactgegevens met de winkelzoeker.

Hoe lang heb ik garantie op matrassen en boxsprings?
De garantie voor matrassen en boxsprings varieert van 3 tot 10 jaar en is geldig vanaf de datum van levering. Bij de productinformatie in de winkels, op de website en op de matrasetiketten staat vermeld welke termijn er geldt voor welk product. Als bewijs van aankoop is een (kopie van de) oorspronkelijke kassabon vereist. Het vervangen van matrassen en boxsprings gaat via een aflopende garantieregeling. Bekijk de garantievoorwaarden voor matrassen en boxsprings