Veelgestelde vragen mbt Corona

Klantenservice

Momenteel is het zeer druk met vragen. Wij doen er alles aan iedereen zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord. Maar rekenen in deze tijden op jullie begrip dat dit langer duurt. De wachttijd kan helaas oplopen tot een uur.
Voor vragen over de levering van je bestelling willen we je vragen twee weken te wachten.

Nee. Voor bestellingen bij Leen Bakker ontvangt u nooit van Post NL of Bpost een verzoek per e-mail voor een betaling. Voor uw online bestelling is het bedrag al voldaan bij de aankoop in onze webshop. Voor een thuis bezorg bestelling die u heeft gedaan in onze winkels, en die mogelijk niet volledig is aanbetaald zal onze bezorger bij levering van uw bestelling u vragen de restant betaling te doen.


Informatie Winkels

Vooralsnog is het mogelijk je bestelling af te halen in onze winkels. Sommige van onze winkels hanteren mogelijk aangepaste openingstijden vanwege beperkte inzetbaarheid. Dit is tijdelijk en voor korte duur. Kijk hier voor de actuele openingstijden.

Heeft u al een bestelling geplaatst?
Dan wordt u geïnformeerd; u wordt gebeld of u ontvangt een sms, ivm de aangepaste openingstijden kan het voorkomen dat een filiaal tijdelijk gesloten is. Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat je jouw pakket kunt afhalen.

Heeft u bericht ontvangen dat u uw bestelling kunt afhalen in de winkel?
Raadpleeg dan eerst de actuele openingstijden. Klik Hier >

Onze medewerkers zijn goed geïnformeerd over de richtlijnen van het RIVM en nemen extra maatregelen zoals het vaak en goed handenwassen en het schoonhouden van o.a. de kassaomgeving, deurklinken en trapleuning. In de winkel hanteren we 1,5 meter afstand tot klanten en onze collega’s, en vragen we je met PIN te betalen.


Levertijd & Bezorging

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. Door vertragingen bij onze bezorgdienst kan jouw bestelling tot 2 weken later geleverd worden dan de geselecteerde bezorgdatum die ook op de orderbevestiging staat. Gezien de drukte bij onze klantenservice willen we je vragen deze twee weken af te wachten voordat je contact opneemt. Via de track & trace melding van Post NL wordt je op de hoogte gebracht van de status van jouw bestelling. Excuses voor het ongemak.

Ja, reeds geplaatste orders worden thuisgeleverd. Door de extreme drukte zijn de levertijden van onze bezorgdiensten veel langer dan normaal. In veel gevallen kan de vertraging oplopen tot 2 weken. Onze klantenservice is momenteel zeer druk en de wachttijden kunnen oplopen tot een uur. Daarom willen we je vragen twee weken te wachten met vragen over de status van je bestelling.

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. Maar het kan helaas voorkomen dat gezien de omstandigheden jouw bestelling niet volledig is geleverd door vertragingen bij onze bezorgdienst PostNL. In de meeste gevallen worden de ontbrekende pakketten een week later geleverd. Indien dit niet het geval is neem dan contact op met onze klantenservice.

Het is momenteel erg druk bij onze bezorgdienst. De meeste van onze op-maat bestellingen worden op tijd geleverd. In enkele gevallen kan de levertijd iets langer zijn dan gebruikelijk. Houdt rekening met een mogelijke vertraging van twee weken. Excuses voor het ongemak.

Het is momenteel erg druk bij onze bezorgdienst. De meeste van onze op-maat bestellingen worden op tijd geleverd. In enkele gevallen kan de levertijd iets langer zijn dan gebruikelijk. Houdt rekening met een mogelijke vertraging van twee weken. Excuses voor het ongemak.

De bezorger tekent na toestemming van u voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. U wordt gevraagd om de laatste 3 cijfers van uw legitimatiebewijs en deze noteert de bezorger in het handtekeningveld. De bezorger kan ook een foto van de goederen plaatsen in het vak voor de handtekening (afhankelijk van het apparaat welke de bezorger gebruikt). De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt.

Ook de bezorgers voor grote & zware spullen treffen diverse maatregelen om de spullen veilig thuis geleverd te krijgen. Zo leveren de bezorgers de goederen alleen nog maar tot aan de drempel en zal er altijd gepaste afstand bewaard worden. Eventuele restant betalingen kunnen alleen via PIN voldaan worden. Een foto van de geleverde bestelling zal als ontvangstbevestiging gebruikt worden i.p.v. een handtekening.

Helaas is dit niet mogelijk. De bestellingen zitten al in het bestelproces en zijn vaak al bij onze bezorgdienst aangekomen. Door de vertragingen bij onze bezorgdienst is de levertijd langer dan normaal. Excuses voor het ongemak.


Retourneren

Vooralsnog is het mogelijk je bestelling te retourneren in de winkels, mits er aan de gebruikelijke retourvoorwaarden wordt voldaan. Sommige van onze winkels hanteren mogelijk aangepaste openingstijden. Kijk hier voor de openingstijden van jouw winkel naar keuze. Wij streven ernaar de winkel-informatie op deze pagina's zo up to date als mogelijk te houden.



Belangrijke informatie voor onze klanten

Bent u voornemens om een bezoek te brengen aan onze winkels? Houd dan rekening met de volgende maatregelen ivm de aanscherping van het Corona beleid vanuit de overheid.

  • Ziek, verkouden of koorts? Blijf thuis en doe uw bestelling online op leenbakker.nl.
  • Houd altijd minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar, zowel binnen als buiten de winkel.
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel.
  • In onze winkels stellen we een maximum aan het aantal personen dat tegelijk binnen mag zijn. Het kan dus zijn dat u buiten de winkel moet wachten op 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Volg aanwijzingen van onze medewerkers altijd op.
  • U dient uw bestelling zelf op te halen bij het magazijn. Helaas kunnen onze medewerkers u niet helpen bij het inladen van de goederen.
  • Alleen betalingen met PIN of contactloos mogelijk

Als iedereen zich aan deze maatregelen houdt, kunnen wij er samen voor zorgen dat iedereen veilig en gezond aankopen kan blijven doen in onze winkels. Wij danken u voor uw medewerking en begrip.