Leenbakker
  • Bekijk aanbiedingen
  • Klantenservice
  • Bekijk folder
  • Mijn op maat overzicht
  • Advies en inspiratie
winkels

Winkels

winkelwagen

Garantie en klachten

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht er toch iets mis zijn gegaan, dan spijt dat ons. We lossen je klacht zo snel en zo goed mogelijk op. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie of CBW-garantie, die overigens niets afdoet aan de wettelijke garantie.

Defecten aan een artikel

Je baalt natuurlijk als je product kapot gaat. Daarom geldt een garantie van twee jaar volgens de voorwaarden van de CBW. Voor matrassen en boxsprings gelden afwijkende garanties. De afhandeling van defecten loopt via onze klantenservice of de winkels, ook als je het artikel in de webshop hebt gekocht. Onze medewerkers helpen je snel verder met een oplossing.

Twijfel je of het defect onder de garantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Schade bij levering

We doen er alles aan om je bestelling snel en onbeschadigd bij je thuis te bezorgen. Mocht er desondanks toch een artikel beschadigd zijn of ontbreken, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je op. Heb je je bestelling in de webshop geplaatst en thuis laten bezorgen? Vul dan het contactformulier in. Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om duidelijke foto’s van de schade bij te voegen. De Klantenservice neemt daarna contact met je op. Heb je je bestelling in de webshop geplaatst en in de winkel afgehaald? Of heb je de aankoop in de winkel gedaan? Neem dan contact op met de winkel.

Defecten, schade en/of klachten over een bestelling bij een verkoop partner

Heb je een product gekocht via onze webshop bij een van onze verkoop partners en heb je daar een vraag of klacht over? In dat geval kun je het beste direct contact opnemen met de klantenservice van de verkoop partner. Zij hebben het artikel geleverd en verkoop heb je gesloten met deze verkoop partner. Komen jullie er samen niet uit? Dan kun je altijd bij Leen Bakker terecht en kijken we of we kunnen bemiddelen. Voor vragen over je betaling bij een aankoop bij een verkoop partner kun je uiteraard wel bij ons terecht, omdat je betaald hebt aan Leen Bakker.

Voor meer informatie over de exacte retour- en garantievoorwaarden van de verkoop partner kun je de verkoop partner pagina raadplegen.

Artikelen die je gekocht heb bij een verkoop partner van Leen Bakker kun je niet terugbrengen naar een Leen Bakker winkel en kun je ook niet terugsturen naar Leen Bakker.

Klachten

Ben je ontevreden over onze producten of service? Of heb je andere opmerkingen? Vul dan ons contactformulier in. Binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie. Of bel van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur naar tel. 088 - 78 60 200 (lokaal tarief). Telefonisch krijgt u uiteraard meteen een inhoudelijke reactie.

Onafhankelijke Geschillencommissie

Als je vindt dat je klacht niet goed is opgelost, dan kun je terecht bij de onafhankelijke Geschillencommissie. De Geschillencommissie Wonen behandelt klachten van consumenten tegen winkels die keukens, badkamers of spullen voor de inrichting van een woning verkopen.

Gaat je klacht specifiek over de webshop van Leen Bakker, dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze commissie is speciaal voor bedrijven die hun webshop hebben aangesloten bij Thuiswinkel.org. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform.