Laat je inspireren door de favorieten van onze Leen fans

Laat je inspireren door de favorieten van onze Leen fans

Informatie, antwoorden op vragen en updates

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt rondom onze dienstverlening tijdens deze bewogen tijden. Hieronder vind je antwoord op zo veel mogelijk vragen.

Welkom terug

We zijn blij dat we je weer in onze winkels mogen ontvangen. Je hoeft daarvoor geen winkelafspraak te maken. Wel vragen we je om de veiligheid van onze klanten en onze medewerkers te respecteren. Je dient je daarom aan de geldende richtlijnen te houden:

  • Kom gericht winkelen. Oriënteer je dus vooraf op onze website.
  • Kom alleen naar de winkel, of met maximaal twee personen uit één huishouden.
  • Draag een mondkapje en houd altijd minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan kunnen we je niet in onze winkels ontvangen. Blijf thuis en doe je bestelling online op leenbakker.nl.

Weet je al precies wat je wil kopen, kies dan voor ‘afhalen in de winkel’ bij het plaatsen van jouw bestelling. Je kunt jouw product dan afhalen in een winkel naar keuze.
Wil je graag uitgebreid persoonlijk advies? Plan dan een gratis Personal Shopping afspraak. Klik hier voor meer informatie over Personal Shopping.

Graag tot ziens bij jouw Leen Bakker!

Let op

Door enorme drukte hebben we momenteel te maken met extra vertragingen bij onze bezorgdiensten. Hou daarom rekening met een enkele dagen extra vertraging. De bereikbaarheid van onze klantenservice is momenteel door de enorme drukte beperkt. We willen je daarom vragen pas 5 werkdagen na de origineel geplande bezorgdag contact op te nemen met onze klantenservice. We doen onze uiterste best alle bestellingen zo snel als mogelijk te bezorgen. Excuses voor het ongemak.

Veelgestelde vragen

Vind antwoord op veelgestelde vragen op onze FAQ pagina.

Bekijk onze FAQ >

Personal Shopping

Het is vanaf 28 april weer mogelijk onze winkels te bezoeken zonder afspraak.

Bekijk de openingstijden >



Contact met klantenservice

Door enorme drukte zijn wachttijden bij de klantenservice langer dan normaal. Bij vragen over levertijd: bezorging kan vertraagd zijn. We adviseren 5 werkdagen na de origineel geplande bezorgdag contact op te nemen.

Bekijk contactgegevens van onze klantenservice >