NIEUW! Personal shopping bij Leen > plan hier jouw winkelbezoek

NIEUW! Personal shopping bij Leen > plan hier jouw winkelbezoek

Informatie, antwoorden op vragen en updates

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt rondom onze dienstverlening tijdens deze bewogen tijden. Hieronder vind je antwoord op zo veel mogelijk vragen.

Let op

Door enorme drukte hebben we momenteel te maken met extra vertragingen bij onze bezorgdiensten. Hou daarom rekening met een enkele dagen extra vertraging. De bereikbaarheid van onze klantenservice is momenteel door de enorme drukte beperkt. We willen je daarom vragen pas 5 werkdagen na de origineel geplande bezorgdag contact op te nemen met onze klantenservice. We doen onze uiterste best alle bestellingen zo snel als mogelijk te bezorgen. Excuses voor het ongemak.

Veelgestelde vragen

Vind antwoord op veelgestelde vragen op onze FAQ pagina.

Bekijk onze FAQ >

Click & Collect: haal je bestelling op in onze winkels

Bestel online en haal je bestelling op in onze winkels. Bekijk hier meer informatie.

Bekijk afhalen in de winkel >

Winkelen op afspraak

Vanaf 3 maart is het weer mogelijk onze winkels te bezoeken.

Bekijk meer informatie >

Contact met klantenservice

Door enorme drukte zijn wachttijden bij de klantenservice langer dan normaal. Bij vragen over levertijd: bezorging kan vertraagd zijn. We adviseren 5 werkdagen na de origineel geplande bezorgdag contact op te nemen.

Bekijk contactgegevens van onze klantenservice >