Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Bestelling wijzigen
 Bestelling annuleren
 Kortingscodes
 Mijn Leen Bakker
 Op maat artikelen bestellen

 

Betalen
 Betaalmethodes
 Leen Bakker Cadeaukaart

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Afhaalopties
 Bezorgtijden
 Bestellingen beschadigd of incompleet geleverd

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Ruilen
 Retourservice
 100 dagen proefslapen met Dormeo

 

Garantie & voorwaarden
 CBW garantievoorwaarden
 Garantie op matrassen en boxsprings
 Thuiswinkel voorwaarden
 Actievoorwaarden

 

Klantenservice
 Actueel
 Garantie en klachten
 Contact
 Diensten
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief
 Alle veel gestelde vragen

Klantenservice Leen Bakker

Betaalmethodes





Leen Bakker biedt verschillende betaalmogelijkheden aan. Alle betaalopties zijn helemaal gratis. In de webshop is een aanbetaling doen niet mogelijk, maar in de winkel wel. Voor de verwerking van je betaling in de webshop werkt Leen Bakker samen met Ogone. Ogone is met verschillende banken verbonden via beveiligde verbindingen.


Betalen in de webshop
Klantenservice Leen Bakker Betalen met iDEAL
Als je internetbankiert bij ABN-AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, SNS Bank of SNS Regio Bank kun je je bestelling via onze site op een veilige manier betalen. De betaling wordt meestal dezelfde werkdag nog verwerkt.


Klantenservice Leen Bakker Betalen met AfterPay
Met AfterPay betaal je achteraf, 14 dagen nadat je je bestelling ontvangen hebt. Zo betaal je alleen voor wat je wilt houden. Zodra je bestelling geleverd is, ontvang je van AfterPay een betaaloverzicht via e-mail. Het openstaande bedrag kun je direct met de betaalknop overmaken.

Betaal je voor het eerst met AfterPay? Dan kun je tot € 1.500,- bestellen. Heb je al vaker met AfterPay betaald? Dan kun je tot € 2.500,- bestellen. Neem contact op met Klantenservice als je orderbedrag hoger is dan de hier genoemde bedragen. Er wordt dan gezocht naar een passende oplossing. AfterPay controleert altijd je gegevens. Mocht je betaling onverhoopt niet goedgekeurd worden, dan kun je je bestelling altijd met een andere betaalmethode betalen.

Voor vragen over AfterPay betalingen kun je ook kijken op de Klantenservice pagina van AfterPay.


Klantenservice Leen Bakker Betalen met creditcard
In onze webshop kun je met MasterCard of Visa betalen. De creditcardmaatschappij autoriseert direct je betaling. Zo weet je meteen of je betaling is goedgekeurd. Als je betaalt met een creditcard, dan wordt het aankoopbedrag afgeschreven op het moment dat de bestelling is geplaatst. We zijn bezig om dit te wijzigen, zodat het aankoopbedrag pas wordt afgeschreven als de bestelling daadwerkelijk aan jou wordt uitgeleverd.


Klantenservice Leen Bakker Betalen met Leen Bakker cadeaukaart of tegoedbon
Je kunt je bestelling ook betalen met een cadeaukaart of tegoedbon. Is het te betalen bedrag hoger dan het saldo op de cadeaukaart, dan kun je het restant met een andere betaalmethode voldoen. Meer informatie over de Leen Bakker cadeaukaart en veel gestelde vragen vind je hier.


Betalen in onze winkels
In onze filialen kun je contant of met je pinpas betalen. Uiteraard accepteren we ook Leen Bakker cadeaukaarten en tegoedbonnen, en Irischeques (VVV-cadeaubonnen). Je kunt in onze winkels niet met een creditcard betalen.

Betaal- en garantiebewijs
De kassabon die je in de winkel krijgt, is je betaal- en garantiebewijs. Voor online bestellingen is de orderbevestiging die je per e-mail ontvangt, je betaal- en garantie bewijs.


3 meest gestelde vragen


Kan ik in de webshop ook betalen na levering?
Ja, dat is mogelijk. Met AfterPay betaal je 14 dagen nadat je bestelling geleverd is.

Ik heb betaald met AfterPay en heb een vraag over mijn factuur of over de betaling.
Waar moet ik zijn?

Je kunt met vragen terecht bij AfterPay. Zij zijn bereikbaar via 0900 - 40 50 60 2 of via klantenservice@afterpay.nl. Je kunt ook kijken op de Klantenservice pagina van AfterPay.

Wat moet ik doen als online betalen niet lukt?
Is er iets fout gegaan bij je online betaling, dan vragen we je om het na 15 minuten nogmaals te proberen. Als de betaling na 15 minuten nog niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice via 088 - 78 60 200, het contactformulier of via Facebook. Wij helpen je graag.