Giga Meubel B.V.
Over deze aanbieder
Wij leveren een bijdrage aan het vormen van een unieke, luxe en betaalbare woonomgeving.Retourneren
Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.
Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?
- Een artikel gekocht bij een verkoop partner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.
- Een artikel gekocht bij een verkoop partner moet worden teruggestuurd naar de verkoop partner, dus niet naar Leen Bakker.
- Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
- Voor de meeste producten geldt dat je het gratis terug kan sturen naar de verkooppartner. Voor grote en/of zware pakketten, waarvoor een ophaal afspraak gemaakt moet worden, kunnen eventueel retourkosten gerekend worden. Vraag vooraf bij de desbetreffende verkooppartner naar de eventuele kosten of voorwaarden.
- Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkoop partner.
- Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 30 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.
- Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
Contactgegevens
Giga Meubel B.V.
Kerkstraat
Soest
BTW nummer: NL855762214B01
KvK nummer: 64650987
Bellen
035 879 6032
Mailen
klantenservice@gigameubel.nl
Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur
Bekijk alle producten
Beoordeling
3.6 (59)
Anetta05/09/2024
alles is geweldig
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Clublast Saturday at 8:06 AM
Goedkope kwaliteit van een anoniem bedrijf. Leenbakker, jullie verkopen meubels die niet op voorraad zijn. Heb een maand moeten wachten ipv 3-4 werkdagen. Gigameubel is daarin heel zakelijk en onvolledig in de communicatie. Zou niet weer bij jullie kopen op deze manier. Verloochent ook een beetje jullie merkbeleving (als die er is). Had net zo goed via gigameubel kunnen doen. Nu 10 mails van jullie er nog bij…. Ik snap dat je assortiment wilt uitbreiden maar deze re-sell constructie levert ergernis op en een heel goedkoop gevoel bij jullie merk.
Productinformatie
4.0
Op tijd
1.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
2.0
Marijlast Monday at 8:01 PM
we hebben 1 artikel nog niet ontvangen. We hebben voor 1 geleverde salontafel al een retour verzoek gedaan. Blijkt dat, dat ons 75 euro gaat kosten om hem op te laten halen. Vinden we belachelijk veel. Hebben dus nog niet ingepland. Stel dat de nog te leveren tafel ook retour gaat, hebben opnieuw waarschijnlijk diezelfde onkosten. Zijn in overleg per mail met Gigameubel, hoe we dit op kunnen lossen.
Productinformatie
4.0
Op tijd
1.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
3.0
Dannylast Tuesday at 5:24 AM
Jammer als je aangeeft alles op 29-4 te willen/kunnen krijgen, het laatste pas op 13-5 krijgt!!
Productinformatie
5.0
Op tijd
2.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
4.0
Elkelast Tuesday at 6:34 AM
De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Het duurde even voor dat het artikel kon worden geleverd. Bij online shoppen zie je de artikelen pas bij het ontvangen, dat is een nadeel.
Productinformatie
5.0
Op tijd
4.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
4.0
Wesleylast Tuesday at 9:44 AM
Bestelde producten van Giga meubel waren defect geleverd. Klantenservice slecht bereikbaar. Retourzending is al 8 dagen in bezit van afzender. Nog steeds geen ontvangst bevestiging of aankoopbedrag retour. Zeer slechte service, ik bestel nooit meer bij Giga Meubel. 1 ster review waardig en mogelijk een e-mail naar m’n rechtsbijstandverzekering.
Productinformatie
1.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Marinlast Tuesday at 6:22 PM
Mooie kast, wel handig als er bij de informatie op de website staat wat de grootte is van het pakket en of je de kast nog zelf in elkaar moet zetten. Dit was overigens goed te doen met z'n 2en.
Productinformatie
4.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Basyesterday at 1:53 PM
We hadden kleurverschil bij aflevering van onze stoel. Dat hebben we aangegeven, waarbij werd gezegd dat dit zou worden opgepakt en daarna is het stil geworden. Onacceptabele manier van klantenservice bedrijven.
Productinformatie
1.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
1.0
Lindatoday at 6:36 AM
Prima product
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Dtoday at 4:07 PM
We hebben een schade aangemeld tot nu geen reactie dat vind ik jammer. En niet klant vriendelijk
Productinformatie
4.0
Op tijd
4.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
1.0