Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
Emob

Emob

Over deze aanbieder

Emob - Mooie en betaalbare meubels online ✓ Scherpe prijzen ✓ Groot assortiment ✓ Snelle levering. Ontdek al onze meubelen! Bestellingen worden steeds op het gelijkvloers aan de voordeur geleverd. De chauffeur gaat niet naar binnen. Kleine pakketten worden per koerier verstuurd. De dag van verzending ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met tracking. Uw bestelling wordt geleverd op het gelijkvloers aan de voordeur van het gebouw. De chauffeur gaat niet naar binnen. Grote pakketten en meubelen worden verstuurd per gespecialiseerde meubeltransporteur. De dag van verzending ontvangt u een verzendbevestiging per mail. De meubeltransporteur maakt met jou een afspraak en levert uw bestelling af aan de voordeur van het gebouw waarin u woont. De chauffeur gaat niet naar binnen.

Retourneren

Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.


Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?

  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.
  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner moet worden teruggestuurd naar de verkooppartner, dus niet naar Leen Bakker.
  • Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
  • Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkooppartner.
  • Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.
  • Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
  • Download de algemene voorwaarden

    Contactgegevens

    Emob
    Deken de bostraat 70a
    BeverenLeie

    BTW nummer: BE0817124139

    KvK nummer: 0817124139

    Bellen

    0032 51 49 12 34

    Mailen

    service@emob.eu

    Openingstijden

    Maandag tot donderdag van 9u - 12u & 14u - 17u. Vrijdag van 9u - 12u & 14u - 15u

    Emob

    Emob aanbod

    Bekijk alle producten

    Beoordeling

    3.7 (144)
    Wouter
    06/16/2025

    Twee kastjes besteld. Helaas bij levering beiden beschadigd. Vervolgens snel opgelost door Emob. Kosteloos nieuwe kastjes bezorgd. Zeer tevreden over deze afhandeling.

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    George
    06/25/2025

    Bij het uitpakken bleek 1 plank zwaar beschadigd. Dit heb ik aangegeven bij de leverancier, deze heeft er vervolgens voor gezorgd dat er direct vanuit de fabriek een nieuwe plank werd gestuurd. Ik ben hier zeer tevreden over.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    5.0

    Christel
    06/25/2025

    Product was beschadigd en de klantenservice wat stug, ze bleef volhouden dat het onbeschadigd verzonden was, na wat heen en weer gemaild is uiteindelijk prima opgelost en zijn de beschadigde onderdelen vervangen

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    3.0

    C.T.
    06/29/2025

    Goede prijs/kwaliteit verhouding bedombouw.

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Yrsa
    07/01/2025

    Bezorger zette het pakket gewoon voor de voordeur toen ik niet thuis was. Niet veilig! Ik kon ook niet het bezorgmoment wijzigen helaas.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    5.0

    Sonja
    07/03/2025

    Op tijd geleverd, goede kwaliteit.

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    3.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    4.0

    H.
    07/12/2025

    Ik heb een klacht over een aangekocht dressoir. Leen Bakker, waaraan ik de betaling heb gedaan, was niet bereid om de klacht in behandeling te nemen en verwees mij door naar Emob. Hoewel ik de verzekering kreeg vanm Emob dat mijn klacht zou worden opgelost heeft Emob zich hier met een Jantje van Leiden afgemaakt door een vergoeding van €.38,00 of de beschadigde planken te laten vervangen. In het laatste geval had ik een timmerman het werk moeten laten doen. Gezien de kosten was dit voor mij geen optie, dus heb ik genoegen moeten nemen met €.38,00 én een beschadigd dressoir. Ik ben zwaar teleurgesteld in Leen Bakker en Emob en ik zal Leen Bakker en haar partners niet snel bij anderen aanbevelen.

    Productinformatie

    2.0

    Op tijd

    4.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    1.0

    Tineke
    07/18/2025

    prima verlopen allemaal

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    4.0

    Laura
    07/19/2025

    Iets duidelijkere handleiding zou ik prettiger vinden

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    3.0

    Devi
    last Tuesday at 11:33 PM

    Missend onderdeel. Klantenservice behulpzaam maar duurt dagen per antwoord. Nog steeds geen missend onderdeel ontvangen

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    3.0

    Bezorging

    2.0

    Klantenservice

    3.0