Vanwege drukte kan het zijn dat jouw pakketje langer onderweg is

Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling, over een product of over een Leen Bakker winkel? Wij helpen je graag! Wij leggen je stap voor stap uit wanneer je een bestelling kunt verwachten en hoe je een product ruilt of retourneert. Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.

Leen Bakker Klantenservice

Tel: 088-7860200
Ma t/m vr: 09.00 - 18.00
Za: 09.00 en 17.00 (lokaal tarief)

Let op: In verband met drukte kan jouw pakket langer onderweg zijn.

Neem contact op via ons contactformulier
Stuur een privébericht via Facebook of Twitter

Veelgestelde vragen

Heb je spijt van je aankoop? De meeste artikelen kun je binnen een bedenktijd van 100 dagen terugbrengen naar een van onze winkels of als retour aanmelden.

Na aanmelding van een retour heb je nog eens 14 dagen om de artikelen daadwerkelijk terug te sturen. Indien je tijdens de bedenktermijn verder bent gegaan dan nodig is voor de beoordeling of je de artikelen wilt behouden, dan kunnen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan bij jou in rekening brengen.

Bekijk hier hoe je kunt retourneren of ruilen bij Leen Bakker.

Online bestellen kan al vanaf € 20. Dit bedrag is exclusief bezorgkosten. Bij bedragen onder de € 20 geeft de winkelwagen automatisch aan hoeveel je nog te kort komt. Tot die tijd is het niet mogelijk om verder te gaan met bestellen.

Bestel je in de webshop? Dan kun je betalen met iDeal, creditcard of met een Leen Bakker Cadeaukaart. Ga je naar een winkel? Dan kun je betalen met pin, cash of met een Leen Bakker Cadeaukaart.

Onze klantenservice helpt je graag verder. Neem contact op via het contactformulier

Bekijk de openingstijden van jouw Leen Bakker winkel via de winkelvinder. Zoek de winkel naar keuze en bekijk dan de openingstijden.

We doen er alles aan om het je zo makkelijk mogelijk te maken en onze artikelen netjes bij je te bezorgen. Toch kan er onverhoopt iets mis gaan. Heb je toch een klacht? Dan helpen we je graag verder.

Meer informatie over klachten >

Als je een product bestelt waarbij staat ‘Verkoop door partner […]’ koop je via onze website een product bij één van onze geselecteerde partners. Dit betekent dat het product direct door deze partner wordt geleverd. Er kunnen andere voorwaarden op van toepassing zijn. Kijk hier voor alle informatie over bestellen bij onze verkoop partners.

Wij verwelkomen je graag in een van onze winkels. Om je bezoek zo aangenaam en veilig te laten verlopen verzoeken we je om je aan de geldende overheidsmaatregelen te houden:

  • We vragen je vriendelijk om in onze winkels  een mondkapje te dragen zoals ook geadviseerd door de overheid.
  • Ziek, verkouden of koorts? Blijf thuis en doe uw bestelling online op leenbakker.nl.
  • Houd altijd minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar, zowel binnen als buiten de winkel.
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel.
  • In onze winkels stellen we een maximum aan het aantal personen dat tegelijk binnen mag zijn. Het kan dus zijn dat u buiten de winkel moet wachten op 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Volg aanwijzingen van onze medewerkers altijd op.
  • Je dient je bestelling zelf op te halen bij het magazijn. Helaas kunnen onze medewerkers je niet helpen bij het inladen van de goederen.
  • Alleen betalingen met PIN of contactloos mogelijk.

Bekijk alle veelgestelde vragen rondom het Coronavirus hier.