De allergrootste SALE | korting op meer dan 1500 artikelen

Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling, over een product of over een Leen Bakker winkel? Wij helpen je graag! Wij leggen je stap voor stap uit wanneer je een bestelling kunt verwachten en hoe je een product ruilt of retourneert. Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.

Leen Bakker Klantenservice

088 -78 60 200
ma t/m vr: 10.00 - 18.00 uur
za: 10.00 en 17.00 uur (tegen lokaal tarief)

Neem contact op via ons contactformulier
Stuur een privébericht via Facebook of Twitter

Veelgestelde vragen

Heb je spijt van je aankoop? De meeste artikelen kun je binnen de 100 dagen bedenktijd retourneren als de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn. Nadat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren, moet je het binnen 14 dagen versturen. Bekijk hier hoe je kunt retourneren of ruilen bij Leen Bakker.

Bestel je in de webshop? Dan kun je betalen met iDeal, creditcard of met een Leen Bakker Cadeaukaart. Ga je naar een winkel? Dan kun je betalen met pin, cash of met een Leen Bakker Cadeaukaart.

Onze klantenservice helpt je graag verder. Neem contact op via het contactformulier

Bekijk de openingstijden van jouw Leen Bakker winkel via de winkelvinder. Zoek de winkel naar keuze en bekijk dan de openingstijden. Tot snel!

We doen er alles aan om het je zo makkelijk mogelijk te maken en onze artikelen netjes bij je te bezorgen. Toch kan er onverhoopt iets mis gaan. Heb je toch een klacht? Dan helpen we je graag verder. Neem contact met ons op.

Online bestellen kan al vanaf € 20. Dit bedrag is exclusief bezorgkosten. Bij bedragen onder de € 20 geeft de winkelwagen automatisch aan hoeveel je nog te kort komt. Tot die tijd is het niet mogelijk om verder te gaan met bestellen.