Leen Bakker Klantenservice

Tel. 088 -78 60 200
ma t/m vr: 08.00 en 19.00 uur
za: 09.00 en 17.00 uur (tegen lokaal tarief)




Stuur privébericht via Facebook of Twitter
Bestelling wijzigen

Retourneren

Spijt van je aankoop? Dat kan gebeuren. Natuurlijk kun je bij Leen Bakker ruilen of retourneren. De meeste artikelen kun je binnen 100 dagen retourneren. Bekijk in de tabel welke retouroptie voor jou van toepassing is:


Een artikel retourneren >

  Meegenomen/afgehaald in de winkel Thuisbezorgd
In de winkel gekocht Retourneren in de desbetreffende winkel In de desbetreffende winkel retourneren of via de post of ophaaldienst (voor grote/zware artikelen)

In de webshop besteld

In de desbetreffende winkel retourneren of via de post of ophaaldienst (voor grote/zware artikelen)

In alle winkels retourneren of via de post of ophaaldienst (voor grote/zware artikelen)

Voorwaarden retourneren

  • Retourneren in de winkel is gratis. Alle andere retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Nadat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren, moet je het binnen 14 dagen versturen.
  • Beddengoed, zoals hoofdkussens, dekbedden, dekbedhoezen, matrassen en toppers kun je in verband met gezondheidsbescherming en hygiëne, wanneer de verzegeling van de verpakking na levering is verbroken, niet meer ruilen of retourneren.
  • Artikelen die voor jou op maat gemaakt of aangepast zijn, kun je niet retourneren of ruilen als je spijt hebt van je aankoop. Dit kan wel als je er een klacht over hebt en je aanspraak wilt maken op de garantie.
  • Artikelen die in de winkel gekocht zijn, dienen in de originele en ongeopende verpakking te zitten.
  • Voor artikelen die in de webshop zijn gekocht en zijn afgehaald, geldt dat ze voor volledige terugbetaling, ongebruikt, onbeschadigd, in de originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zijn voor retourzending. Eventuele waardevermindering van het product door bijvoorbeeld schade, kunnen wij bij jou in rekening brengen.
  • Als je al je artikelen uit je bestelling retourneert, krijg je ook de bezorgkosten terug.
  • Zorg ervoor dat je de kassabon of orderbevestiging bij je hebt, als je het artikel in de winkel zelf komt terugbrengen.
  • Stuur je het artikel retour via een vervoerder? Dan is de retourprocedure afhankelijk van de manier waarop het artikel is thuisbezorgd.
    Gekocht in de webshop en thuisbezorgd door PostNL Pakketdienst
    Als je een product koopt, krijg je 100 dagen bedenktijd. Ben je niet tevreden, dan kun je de artikelen vanaf een dag na ontvangst aanmelden via onze retourservice. Zodra het pakket opgehaald moet worden zijn de retourkosten voor eigen rekening.
    Gekocht in de webshop en thuisbezorgd door Extra@Home of Top Movers
    Als je een product koopt, krijg je 100 dagen bedenktijd. Ben je niet tevreden, dan kun je een ophaalafspraak maken via de Klantenservice, tel. 088 – 78 60 200. De kosten van deze retourzending kunnen oplopen tot € 45,-.
    Gekocht in de webshop en rechtstreeks door de leverancier thuisbezorgd
    Ook dan krijg je 100 dagen bedenktijd. De meeste artikelen kun je vanaf een dag na ontvangst retourneren via de pakketdienst, door deze aan te melden met onze retourservice. Als je jouw retour niet kunt aanmelden via deze service, maak dan een ophaalafspraak via de Klantenservice, tel. 088 - 78 60 200. De kosten van deze retourzending kunnen oplopen tot € 45,-.

    Naar retourservice >


  • Artikelen die in elkaar zijn gezet, kunnen we alleen retour nemen als het artikel weer uit elkaar is gehaald. Alle materialen en onderdelen moeten compleet aangeleverd worden in (voor zover mogelijk) de originele verpakkingen. Zorg dat de artikelen goed zijn beschermd tegen eventuele transportschade. Leen Bakker kan een deel van de aankoopsom inhouden als de geretourneerde artikelen minder waard zijn geworden en dus ook niet meer voor de originele prijs verkocht kunnen worden.
  • Alle artikelen worden met de grootst mogelijke zorg verpakt voor transport. Helaas kan een artikel toch beschadigd raken tijdens transport. Controleer daarom je aankoop goed direct na bezorging. Is een artikel beschadigd bij bezorging? Laat de bezorger een (elektronische) aantekening op de bon maken voordat je voor ontvangst tekent. Lees verder voor de retourservice of ruilen van artikelen beschadigd bij bezorging.
  • Als een artikel niet naar behoren werkt of kapot gaat, kom dan naar één van onze winkels om het op te laten lossen. Ben je er niet zeker van of het defect onder de garantie valt, neem dan eerst contact op met onze Klantenservice via 088 - 78 60 200 of met één van onze winkels.
  • U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
  • Als we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen of je kunt aantonen dat de artikelen zijn geretourneerd, dan betalen we je zo snel mogelijk terug. Bekijk in de tabel hoe dit gebeurt:
  In winkel retourneren Terugsturen of laten ophalen
iDeal Contant of overboeking op bankrekening Overboeking op bankrekening

AfterPay

Overboeking op bankrekening

Overboeking op bankrekening

Creditcard

Contant of overboeking op creditcard bankrekening

Overboeking op creditcard bankrekening

Cadeaukaart

Opgewaarde of nieuwe cadeaukaart

Opgewaardeerde of nieuwe cadeaukaart
We betalen je altijd uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug.

Stuur je artikelen retour naar het volgende adres:
Leen Bakker B.V.
Vestigings- & bezoekadres:
Karperweg 3
4941SH Raamsdonksveer