Leen Bakker logo
  • Mijn op maat overzicht
  • Klantenservice
  • Bekijk folders
  • Vacatures
  • Advies en inspiratie
Winkels
Winkelwagen
2+1 GRATIS op alle woonaccessoires*
*Bij aankoop van 3 artikelen ontvang je 33,34% korting op het totaalbedrag in de winkelwagen. Combineren is mogelijk. M.u.v. Prijstoppers, partner aanbod, bezorg-, confectie-, leg- en servicekosten. Geldig t/m 09-10.

Bezorgopties

Bezorgopties

We bezorgen in heel Nederland. Je kiest zelf wanneer. Dat is wel zo makkelijk! De bezorgmethode is afhankelijk van wat je hebt besteld en de regio waarin je woont:

  • Thuisbezorging door PostNL pakketdienst

  • Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door onze eigen bezorgdienst of bezorgpartners

  • Thuisbezorging rechtstreeks vanuit de leverancier

  • Thuisbezorging door een verkoop partner

In de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat meer uitleg over de bezorgmethode die voor jouw bestelling van toepassing is. Als een bestelling bestaat uit artikelen met verschillende levertijden, dan voegen we de artikelen samen zodat de bestelling in één keer bezorgd kan worden.

Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we, in verband met de oversteek, 1 of 2 dagen later dan de geplande bezorgdatum.

Bekijk de meest voorkomende bezorgopties en de bijbehorende kosten:

Pakketpost-artikelen

Levertijden
Kosten

Morgen thuisbezorgd-artikelen. Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen thuisbezorgd. In het weekend besteld, maandag thuisbezorgd.

€ 3,95 - € 6,95*

Op voorraad-artikelen. Binnen 2 werkdagen

€ 3,95 - € 6,95*

Artikelen met afwijkende levertijden. Zie levertijd bij het gekozen artikel

€ 3,95 - € 6,95*

*afhankelijk van gewicht en omvang van het pakket

Grote en/of zware artikelen

Levertijden
Kosten

Morgen thuisbezorgd-artikelen. Binnen 2 werkdagen

€ 24,95,- of € 34,95*

Artikelen met afwijkende levertijden. Zie levertijd bij het gekozen artikel

€ 24,95,- of € 34,95*

*afhankelijk van gewicht en omvang van het pakket

Thuisbezorging door PostNL pakketdienst

Je ontvangt een Track & Trace-link waarmee je je bestelling kunt volgen. Natuurlijk doen we ons best om bestellingen op tijd te bezorgen, maar soms kan een bezorging door omstandigheden vertraagd zijn. Alle informatie over de locatie van het pakket staat zoveel mogelijk in de PostNL-app of wordt per e-mail verzonden. Niemand thuis? We laten geen niet-thuisbriefjes meer achter. Om deze e-mails te versturen, heeft PostNL jouw e-mailadres nodig. Geeft dit daarom altijd door tijdens het voormelden van je pakket.

Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door onze eigen bezorgdienst óf TSN Groen

Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waar bezorgd wordt. Zorg er graag voor dat de route vrij is en haal eventueel kwetsbare spullen ( zoals lijsten, vazen en planten) tijdelijk weg. En natuurlijk is het van belang dat het gekochte artikel door de entree past.

Tot 2 dagen voor de geplande bezorgdatum kan je eventueel nog een ander bezorgadres of een andere bezorgdatum afspreken met onze klantenservice.

Levering door onze eigen bezorgdienst:

Eén werkdag voor de bezorgdatum ontvang je uiterlijk om 17:00 uur een tijdsvenster per e-mail of sms. In dit bericht staat een tijdsvenster van maximaal twee uur welke gepland zal worden tussen 07:00 en 20:00 uur. Ook staat hierin een link naar jouw track & trace.

Levering door TSN Groen:

Wanneer je bestelling geleverd wordt, ontvang je via mail en sms een digitaal vraagstuk om je afleversituatie voor te leggen. Reageer hier zo snel mogelijk op (graag voor 12:00) zodat deze informatie de volgende aflevering dag aanwezig is bij TSN. Zo kunnen zij jou een nauwkeurig tijdslot kunnen geven. (In dit digitale vraagstuk staan bijv. vragen zoals ‘Op welke verdieping woon je?’)
TSN kan met deze informatie een zo goed en nauwkeurig mogelijke planning opleveren.
TSN zal op basis van de voormelding en de gegevens die je invult om uiterlijk 21:00 op de dag voor levering, het aflevervenster (in blokken van 2 uur) plaatsen op de website www.mijnbezorgtijd.nl en zullen ook een email en sms naar je sturen.

Omdat bezorging van grote en/of zware artikelen op afspraak gaat, verwachten we dat je op de bezorgdatum aanwezig bent. Ben je niet thuis, dan worden voor een volgende bezorging opnieuw bezorgkosten in rekening gebracht. Neem voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak contact op met onze klantenservice.

Als je op de Waddeneilanden woont, wordt je bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd, wat betekent dat er 1 tot 2 extra dagen voor de bezorging gerekend moet worden.

Tot waar wordt bezorgd?

Onze vervoerders bezorgen op de gewenste plaats in de woning, mits deze goed en veilig bereikbaar is. In verband met de ARBO-wetgeving vindt bezorging plaats tot en met de 4e etage. Als er een lift aanwezig is en de artikelen in de lift passen, dan wordt er ook bezorgd op de 5e etage en hoger. Bij woningen met een gezamenlijke voordeur én geen bel bij de privédeur wordt bezorgd tot over de drempel van de gezamenlijke voordeur. Bij campings en vakantieparken wordt bezorgd tot aan de slagboom en niet op het terrein zelf.

Als je op de Waddeneilanden woont, bepaalt de eilandtransporteur tot waar en tot welke etage bezorgd wordt.

Mochten er problemen zijn bij de bezorging, laat de chauffeur daar dan een aantekening van maken én meldt het probleem binnen 24 uur aan onze klantenservice.

Thuisbezorgen door een externe leverancier

Sommige artikelen worden rechtstreeks door een externe leverancier bezorgd, omdat de voorraad bij deze leverancier ligt. Als je ook andere artikelen hebt besteld in onze webshop, kunnen deze afzonderlijk van de externe producten worden bezorgd.

De leverancier schakelt zelf een vervoerder in. Van deze vervoerder ontvang je informatie over het bezorgmoment en eventuele mogelijkheden om de afspraak te verzetten.

Heb je raamdecoratie besteld die door een externe leverancier wordt geleverd, dan is de vervoerder NE DistriService. Deze vervoerder heeft vaste bezorgdagen, waardoor de voorgestelde bezorgdag kan afwijken van de door jou gekozen dag. Kun je niet? Tot 16.30 uur op de dag vóór bezorging kun je een andere dag kiezen. NE DistriService hanteert de volgende bezorgdagen per postcode:

Dinsdag en donderdag
Woensdag en vrijdag

1000-2169

2170-2179

2180-2199

2200-3369

3370-3899

3900-3924

3925-4029

4030-4059

4060-4299

4300-4929

4930-5339

5340-5499

5500-5799

5800-5909

5910-6499

6500-7199

7200-7216

7217-7299

7300-7433

7434-7999

8000-8422

8423-8439

8440-9299

9300-9999

Thuisbezorging door een verkoop partner

  • Wanneer je in de webshop een artikel van een verkoop partner van Leen Bakker koopt, zal de verkoop partner het artikel bij je laten bezorgen. Als je ook nog andere artikelen hebt besteld van Leen Bakker zelf, kan het voorkomen dat de producten afzonderlijk van elkaar worden bezorgd.

  • De verkoop partner schakelt zelf een vervoerder in. Van de verkoop partner en/of de vervoerder ontvang je informatie over het bezorgmoment en eventuele mogelijkheden om de afspraak te maken en/of te verzetten.