Leen Bakker Klantenservice

Tel. 088 -78 60 200
ma t/m vr: 08.00 en 19.00 uur
za: 09.00 en 17.00 uur (tegen lokaal tarief)




Stuur privébericht via Facebook of Twitter
Bezorgen

Bezorgopties

We bezorgen in heel Nederland. Je kiest zelf wanneer. Dat is wel zo makkelijk! We werken samen met PostNL en Top Movers. De bezorgmethode is afhankelijk van wat je hebt besteld en de regio waarin je woont:

In de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat meer uitleg over de bezorgmethode die voor jouw bestelling van toepassing is. Als een bestelling bestaat uit artikelen met verschillende levertijden, dan voegen we de artikelen samen zodat de bestelling in één keer bezorgd kan worden.

Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we, in verband met de oversteek, 1 of 2 dagen later dan de geplande bezorgdatum.

Bekijk de meest voorkomende bezorgopties en de bijbehorende kosten:


Pakketpost-artikelen



Levertijden



Kosten


Morgen thuisbezorgd-artikelen

Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen thuisbezorgd.
In het weekend besteld, maandag thuisbezorgd.

€ 2,95 - € 9,95 *

Op voorraad-artikelen

Binnen 2 werkdagen

€ 2,95 - € 9,95 *

Artikelen met afwijkende levertijden

Zie levertijd bij het gekozen artikel

€ 2,95 - € 9,95 *
*afhankelijk van gewicht en omvang van het pakket


Grote en/of zware artikelen



Levertijden



Kosten


Morgen thuisbezorgd-artikelen

Binnen 2 werkdagen

€ 30,- of € 45,- *

Artikelen met afwijkende levertijden

Zie levertijd bij het gekozen artikel

€ 30,- of € 45,-*
*afhankelijk van gewicht en omvang van het pakket

Thuisbezorging door PostNL pakketdienst

  • Je ontvangt een Track & Trace-link waarmee je je bestelling kunt volgen.
  • Natuurlijk doen we ons best om bestellingen op tijd te bezorgen, maar soms kan een bezorging door omstandigheden vertraagd zijn.
  • Niet thuis? PostNL Pakketdienst komt gratis een 2e keer bezorgen, waarvoor je zelf een afspraak kunt inplannen.
  • PostNL levert ook bij de buren als je niet thuis bent. Je buren tekenen dan voor ontvangst.
  • Pakketpost-artikelen worden nooit op een etage bezorgd.

Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door PostNL Extra@Home of Top Movers

Voorbereiding
  • Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waar bezorgd wordt. Zorg er graag voor dat de route vrij is en haal eventueel kwetsbare spullen ( zoals lijsten, vazen en planten) tijdelijk weg.
  • En natuurlijk is het van belang dat het gekochte artikel door de entree past.

Bezorgafspraak
  • Tot 2 dagen voor de geplande bezorgdatum kan je eventueel nog een ander bezorgadres of een andere bezorgdatum afspreken met onze klantenservice. In de avond of nacht voor de bezorgdatum ontvang je een bevestiging per e-mail.
  • Uiterlijk voor half 8 ’s ochtends op de dag van bezorging, ontvang je per sms een bericht over het tijdvak waarin die dag wordt bezorgd. Een tijdvak is 3 uur en wordt gepland ergens tussen 8 uur ’s morgens en 8 uur ’s avonds (bijvoorbeeld: tussen 2 en 5 uur ’s middags).
  • Omdat bezorging van grote en/of zware artikelen op afspraak gaat, verwachten we dat je op de bezorgdatum aanwezig bent. Ben je niet thuis, dan worden voor een volgende bezorging opnieuw bezorgkosten in rekening gebracht. Neem voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak contact op met onze klantenservice.
  • Als je op de Waddeneilanden woont (Texel uitgezonderd), wordt je bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd, wat betekent dat er 1 tot 2 extra dagen voor de bezorging gerekend moet worden.

Tot waar wordt bezorgd?
  • Onze vervoerders bezorgen tot over de eerste drempel van het bezorgadres, niet verder in de woonruimte en niet naar een etage binnen de woning.
    - bezorging tot maximaal de 3e etage (in verband met ARBO-wetgeving). Als er een lift aanwezig is en de artikelen in de lift passen, dan wordt er ook bezorgd op de 4e etage en hoger.
    - bij woningen met een gezamenlijke voordeur én geen bel bij de privédeur, bezorging tot over de drempel van de gezamenlijke voordeur.
    - bij campings en vakantieparken wordt bezorgd tot aan de slagboom en niet op het terrein zelf.
  • Als je op de Waddeneilanden woont (Texel uitgezonderd), bepaalt de eilandtransporteur tot waar en tot welke etage bezorgd wordt.
  • Mochten er problemen zijn bij de bezorging, laat de chauffeur daar dan een aantekening van maken én meldt het probleem binnen 24 uur aan onze klantenservice.

Thuisbezorgen door een externe leverancier

  • Sommige artikelen worden rechtstreeks door een externe leverancier bezorgd, omdat de voorraad bij deze leverancier ligt. Als je ook andere artikelen hebt besteld in onze webshop, kunnen deze afzonderlijk van de externe producten worden bezorgd.
  • De leverancier schakelt zelf een vervoerder in. Van deze vervoerder ontvang je informatie over het bezorgmoment en eventuele mogelijkheden om de afspraak te verzetten.
  • Heb je raamdecoratie besteld die door een externe leverancier wordt geleverd, dan is de vervoerder NE DistriService. Deze vervoerder heeft vaste bezorgdagen, waardoor de voorgestelde bezorgdag kan afwijken van de door jou gekozen dag. Kun je niet? Tot 16.30 uur op de dag vóór bezorging kun je een andere dag kiezen. NE DistriService hanteert de volgende bezorgdagen per postcode:

Dinsdag en donderdag

Woensdag en vrijdag

1000-2169

2170-2179

2180-2199

2200-3369

3370-3899

3900-3924

3925-4029

4030-4059

4060-4299

4300-4929

4930-5339

5340-5499

5500-5799

5800-5909

5910-6499

6500-7199

7200-7216

7217-7299

7300-7433

7434-7999

8000-8422

8423-8439

8440-9299

9300-9999