Leen Bakker Klantenservice

Tel. 088 -78 60 200
ma t/m vr: 08.00 en 19.00 uur
za: 09.00 en 17.00 uur (tegen lokaal tarief)




Stuur privébericht via Facebook of Twitter
Garantie OCTAsmart matrassen

18 JAAR GARANTIE OP OCTASMART®-MATRASSEN

OCTAsmart® heeft de zwaarste kwaliteitstesten doorstaan. Wij werken met materialen van de hoogste kwaliteit die uitgebreid zijn getest om een lange levensduur te garanderen. Wij geven u daarom met alle plezier 18 jaar garantie op uw OCTAsmart®-matras.

1. De afritsbare hoes heeft 1 jaar garantie op de kwaliteit en afwerking.
2. Wij garanderen dat een OCTAsmart®-matras wordt vervangen of gerepareerd indien het probleem is gedekt door de garantie.
3. Deze garantie omvat niet* de normale afname van de zachtheid van het basismateriaal wat geen effect heeft op de ondersteunende werking van de matras, * de normale vermindering van de matrasdikte, marge van 5-15%,* een normale afwijking van +/- 2% in lengte en breedte.
4. In het geval van een klacht kan er door OCTAsmart® een inspectie plaatsvinden en wordt er gevraagd dat u foto’s met zichtbare gebreken aanlevert.
5. Bij het retour komen van een matras zijn de verzendkosten voor de koper, ongeacht of een defect door OCTAsmart® is bevestigd of niet.
6. Klachten met betrekking tot fabricagefouten (naaifouten, eventuele vlekken en andere onvolkomenheden), moeten binnen 30 dagen na levering van de matras aan OCTAsmart® worden gemeld.
7. De garantie is 18 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van het product en kan worden geclaimd door het originele aankoopbewijs te tonen. In het geval van reparatie of vervanging van producten wordt de garantie niet verlengd, maar gaat deze door vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum.
8. Het vervangen van producten geschiedt middels een aflopende garantieregeling. In geval van 18 jaar garantie betekent dit:

0-5 jaar: volledige Garantie
6e jaar: Garantie verlaagd met 25%
7e jaar: Garantie verlaagd met 35%
8e jaar: Garantie verlaagd met 45%
9e jaar: Garantie verlaagd met 50%
10e jaar: Garantie verlaagd met 55%
11e jaar: Garantie verlaagd met 60%
12e jaar: Garantie verlaagd met 65%
13e jaar: Garantie verlaagd met 70%
14e jaar: Garantie verlaagd met 75%
15e jaar: Garantie verlaagd met 80%
16e jaar: Garantie verlaagd met 85%
17e jaar: Garantie verlaagd met 90%
18e jaar: Garantie verlaagd met 99%


De Garantie is niet van toepassing:

1. Wanneer het product is beschadigd als gevolg van misbruik, onzorgvuldige behandeling of fysieke mishandeling, zoals insnijdingen, scheuren, verbrandingen of vochtvlekken.
2. Bij problemen die zijn veroorzaakt doordat producten niet zijn onderhouden conform de was- en/of verzorgingsinstructies.
3. Bij normale slijtage aan het product, als het product niet in hygiënische staat is of als het geretourneerde product niet is beschermd tegen transportschade.
4. Bij mankementen aan het product die niet voortkomen uit gebrekkig vakmanschap of gebreken in het materiaal.
5. Wanneer er schimmel, vuil en geuren ontstaan doordat de matras niet goed is gelucht.
6. Wanneer het product niet binnen één maand na de bezorgdatum is geopend.
7. Op transportkosten.
8. Wanneer u geen origineel aankoopbewijs kunt tonen.


100 DAGEN PROEF GARANTIE

Als het product niet meer door Leen Bakker wordt verkocht, zorgen we voor een geschikt vervangend product. Leen Bakker bepaalt op basis van eigen deskundigheid wat voor product dit is.



8 JAAR (BEPERKTE) GARANTIE OCTASMART® TOPPERS

De Octaspring® technologie is gemaakt met de hoogste kwaliteitsnormen en is hiervoor beloond met meerdere prijzen op het gebied van “design en slaaptechnologie”. De gebruikte materialen zijn uitvoerig getest om de duurzaamheid van de topper te garanderen, vandaar dat OCTAsmart® u 8 jaar garantie geeft op uw OCTAsmart®-topper.

1. De afritsbare hoes heeft 1 jaar garantie op de kwaliteit en afwerking.
2. We garanderen dat een OCTAsmart®-topper wordt vervangen of gerepareerd indien het probleem is gedekt door de garantie.
3. Deze garantie omvat niet: *de normale afname van de zachtheid van het basismateriaal wat geen effect heeft op de ondersteunende werking van de topper, * de normale vermindering van de topperdikte, marge van 5-15%, * een normale afwijking van +/- 2% in lengte en breedte.
4. In het geval van een klacht kan er door OCTAsmart® een inspectie plaatsvinden en wordt er gevraagd dat u foto’s met zichtbare gebreken aanlevert.
5. Bij het retour komen van een topper zijn de verzendkosten voor de koper, ongeacht of een defect door OCTAsmart® is bevestigd of niet.
6. Klachten met betrekking tot fabricagefouten (naaifouten, eventuele vlekken en andere onvolkomenheden), moeten binnen 30 dagen na levering aan OCTAsmart® worden gemeld.
7. De garantie is 8 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van het product en kan worden geclaimd door het originele aankoopbewijs te tonen. In het geval van reparatie of vervanging van producten wordt de garantie niet verlengd, maar gaat deze door vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum.
8. Het vervangen van producten geschiedt middels een aflopende garantieregeling. In geval van 8 jaar garantie betekent dit:

0-2 jaar: volledige Garantie
3e jaar: Garantie verlaagd met 25%
4e jaar: Garantie verlaagd met 45%
5e jaar: Garantie verlaagd met 65%
6e jaar : Garantie verlaagd met 75%
7e jaar : Garantie verlaagd met 85%
8e jaar : Garantie verlaagd met 95%


De Garantie is niet van toepassing:

1. Wanneer het product is beschadigd als gevolg van misbruik, onzorgvuldige behandeling of fysieke mishandeling, zoals insnijdingen, scheuren, verbrandingen of vochtvlekken.
2. Bij problemen die zijn veroorzaakt doordat producten niet zijn onderhouden conform de was- en/of verzorgingsinstructies.
3. Bij normale slijtage aan het product, als het product niet in hygiënische staat is of als het geretourneerde product niet is beschermd tegen transportschade.
4. Bij mankementen aan het product die niet voortkomen uit gebrekkig vakmanschap of gebreken in het materiaal.
5. Wanneer er schimmel, vuil en geuren ontstaan doordat de matras niet goed is gelucht
6. Wanneer het product niet binnen één maand na de bezorgdatum is geopend.
7. Op transportkosten.
8. Wanneer u geen origineel aankoopbewijs kunt tonen.




OCTASMART® PILLOW 2 JAAR BEPERKTE GARANTIE

OCTAsmart® heeft de zwaarste kwaliteitstesten doorstaan. Wij werken met materiaal van de hoogste kwaliteit dat uitgebreid is getest om te zorgen voor een lange levensduur. Wij geven u daarom met alle plezier 2 jaar garantie op een OCTAsmart®-hoofdkussen.

1. OCTAsmart® biedt 2 jaar garantie op OCTAsmart®-hoofdkussens en garandeert de kwaliteit van materialen en vakmanschap binnen de garantieperiode.
2. OCTAsmart® geeft 1 jaar garantie op de kwaliteit en afwerking van de afneembare kussenhoes.
3. Wij zullen het OCTAsmart® hoofdkussen vanwege gebrekkig vakmanschap of materiaalfouten kosteloos vervangen of repareren tijdens de garantieperiode, met inachtneming van de beperkingen van deze garantie.
4. De garantie is 2 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van het product en kan worden geclaimd door het originele aankoopbewijs te tonen.
5. In geval van reparatie of vervanging van het product blijft de garantie gelden vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum.


De Garantie is niet van toepassing:

1. Wanneer het product is beschadigd als gevolg van verkeerd gebruik, onzorgvuldige behandeling of fysiek misbruik.
2. Wegens normale slijtage van het product.
5. Als het product niet hygiënisch is of als het geretourneerde product niet is beschermd tegen schade tijdens het transport.
7. Wanneer u geen origineel aankoopbewijs kan leveren.
8. Op transportkosten.