vidaXL
Over deze aanbieder
vidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, gezin, garage en klussen. De kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor iedereen 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken. Het productaanbod speelt in op het dagelijkse leven; slapen en wonen, koken en eten, gezellig samenkomen en in de tuin vertoeven of tuinieren.‘Vida’ staat voor leven en ‘XL’ staat voor alles uit het leven halen.Retourneren
Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.
Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?
Contactgegevens
Vida XL B.V.
Mary Kingsleystraat 1
Venlo
BTW nummer: NL850657702B01
KvK nummer: 52904822
Bellen
085 888 82 86
Mailen
leenbakker@vidaxl.nl
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00
Bekijk alle producten
Beoordeling
Rare vragenlijst met verkeerde vragen Het product is goed voor het geld , de bezorging staat er los van. Klantenservice is niet bestaand Product info op de site is duidelijk De. Bij gesloten informatie bezorgt je avondje puzzelen
Productinformatie
3.0
Op tijd
4.0
Bezorging
3.0
Klantenservice
2.0
Prima product goed bed. Maar de bezorger vertelde dat dit alleen het hoofdeinde was. Na een paar dagen wachten zijn we zelf op onderzoek gegaan. En het bleek maar 1 pakket te zijn. Klantenservice was ver te zoeken.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
1.0
Nog geen problemen ervaren. Wel een klus om de bedden in elkaar te zetten!
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Leuk bankje maar de rugkussens zijn de helft kleiner dan op de foto! Erg jammer. Verder zit het redelijk. Had er iets meer van verwacht want 215 euro vind ik niet erg goedkoop.
Productinformatie
3.0
Op tijd
5.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
1.0
Order niet aangekomen
Productinformatie
1.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Het kwam veel later dan in app stond. Het bleek niet de juiste kleurte zijn. Het retour melden ging ook niet gemakkelijk helaas. Ik bestel niet meer online.
Productinformatie
1.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Bezwaar inzake bestelling 78190664-A Geachte heer/mevrouw, Met deze brief dien ik formeel bezwaar in met betrekking tot mijn bestelling 78190664-A, zijnde de vidaXL Salontafel – Bruin – Acaciahout – 65 x 32 cm, besteld via Leen Bakker. Allereerst is het product niet conform afspraak geleverd. Na drie aangekondigde leveringsdata, telkens met een ruime tijdsindicatie van 08.00 tot 18.00 uur, is de tafel telkens niet geleverd. Pas bij een latere poging is de levering uiteindelijk doorgegaan. Na montage bleek bovendien dat het bovenblad van de tafel beschadigd was. Daarop heb ik herhaaldelijk contact gezocht met uw klantenservice. Ik heb zeker tien e-mails gestuurd en meerdere keren telefonisch contact gehad. In plaats van een correcte oplossing, kreeg ik enkel onacceptabele “compensatievoorstellen” aangeboden (zoals het houden van het beschadigde product tegen een gedeeltelijke terugbetaling van €35). Aangezien het product niet voldeed aan mijn verwachtingen en er geen deugdelijke oplossing werd geboden, heb ik de koop overeenkomstig mijn wettelijke rechten ontbonden. Tijdens het telefoongesprek van 4 september 2025 is mij toegezegd dat ik binnen 24 uur per e-mail bericht zou ontvangen omtrent de retourprocedure en het ophalen van de tafel. Daarbij werd aangegeven dat de ophaaldatum in overleg te bepalen was. Ik heb diezelfde dag nog aangegeven dat 9 september 2025 voor mij geschikt zou zijn. Tot op heden heb ik echter géén enkele bevestiging of reactie ontvangen. Ik vind deze gang van zaken hoogst onzorgvuldig en klantonvriendelijk. U heeft niet alleen nagelaten om de overeenkomst correct na te komen, maar ook het afhandelen van mijn terechte klacht en ontbinding blijft achterwege. Ik verzoek en voor zover nodig sommeer ik u hierbij het volgende: Onverwijld (doch uiterlijk binnen 7 werkdagen ) zorg te dragen voor het ophalen van het product. Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag binnen dezelfde termijn, conform mijn recht op ontbinding. Schriftelijke bevestiging van de afhandeling. Indien u niet tijdig en correct reageert, zie ik mij genoodzaakt mijn klacht door te zetten bij ConsuWijzer (ACM) en/of de Geschillencommissie, en zo nodig juridische stappen te ondernemen om mijn recht te halen.
Productinformatie
2.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Netjes afgeleverd
Productinformatie
4.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Alles prima.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Ik wacht nog steeds op het 2e pakket om mijn bureau in elkaar te kunnen zetten. De eerste doos is vorige week geleverd, ook nadat ik gebeld heb. Duurt veel te lang, 23 augustus besteld. Mvg, Lenders 0627257462
Productinformatie
1.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
2.0