Alles is herfst in huis | Bekijk alle aanbiedingen

Bestellen bij een verkooppartner van Leen Bakker

Leen Bakker Verkoop Partners

1. Bestellen bij verkoop partner

Een verkoop partner is een andere webwinkel, groothandel, retailer of fabrikant die producten verkoopt via de Leen Bakker website. Dankzij onze verkoop partners is Leen Bakker in staat om alle klanten een nog breder en dieper assortiment aan te bieden.

Producten van een verkoop partner herkennen

Bij elk product staat weergegeven of het wordt verkocht door Leen Bakker of door een verkoop partner. Wanneer het product wordt aangeboden door een verkoop partner staat er 'Verkoop door partner […]' Als je op de naam van de verkoop partner klikt ga je naar de informatiepagina van deze verkoop partner.

Verkoopprijzen van een verkoop partner

De getoonde verkoopprijzen van onze verkoop partners zijn altijd inclusief BTW en er worden nooit aparte verzendkosten berekend voor producten van onze verkoop partners. Wanneer je producten van Leen Bakker zelf bestelt kunnen er eventueel wel verzendkosten worden berekend omdat je producten apart worden verzonden. Deze verzendkosten zie je tijdens het afrekenen automatisch verschijnen.

Acties en promoties

De producten van onze verkoop partners zijn altijd uitgesloten van kortingsacties. De acties en promoties gelden alleen voor producten die aangeboden worden door Leen Bakker zelf.

Afhalen in een Leen Bakker winkel niet mogelijk

Het is helaas niet mogelijk om een product van een verkoop partner in een Leen Bakker winkel te laten bezorgen. Ook als je een Leen Bakker-product en een product van een verkoop partner bestelt is het helaas niet mogelijk om de bestelling als geheel in de winkel te laten afleveren. De website zal deze optie in dat geval ook niet tonen. Om je Leen Bakker-product in een winkel te laten afleveren zou je een aparte bestelling kunnen plaatsen.

Betaling van producten van verkoop partners

De producten van verkoop partners kunnen eenvoudig worden besteld via de Leen Bakker website. Je betaalt de bestelling bij onze verkoop partners gewoon aan Leen Bakker en de levering van de producten wordt verzorgd door de verkoop partners. Je kunt bij de betaling gewoon kiezen voor één van onze betalingsmogelijkheden.

Factuur voor bestelling bijeen verkoop partner

Voor de bestelling van een product van een verkoop partner ontvang je geen factuur met een BTW specificatie. Leen Bakker verstuurt na je bestelling een Betaaloverzicht naar het door jou opgegeven e-mailadres. In het Betaaloverzicht staat gespecificeerd welk product je bij welke partij hebt gekocht (Leen Bakker of een verkoop partner). Als je wel graag een factuur met een BTW specificatie wilt ontvangen, vraag deze dan op bij desbetreffende verkoop partner.

Contactgegevens van de verkoop partners

Voor vragen over de bezorging van je bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice van de verkoop partner, want daar koop je uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze verkoop partners. Hier vind je de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkoop partners. De contactgegevens van de verkoop partner staan ook op het betaaloverzicht die je per e-mail van Leen Bakker ontvangt.


2. Bezorging van verkoop partners

Verschillende pakketten bij bestelling van meerdere producten
Als je een Leen Bakker-product en iets van een verkoop partner hebt besteld, ontvangt je vanuit Leen Bakker én vanuit de verkoop partner een apart pakketje thuisbezorgd. De verkoop partner ontvangt vanuit Leen Bakker de orderinformatie van jouw bestelling. Vervolgens zijn zij verantwoordelijk voor het verpakken en verzenden vanuit hun eigen distributiecentrum en via hun eigen vervoerder/bezorgdienst.

Bezorgafspraak voor grote en/of zware producten

Voor de bezorging van grote en zware producten wordt er vaak een bezorgafspraak met je gemaakt. De verkoop partner neemt na je bestelling telefonisch of per e-mail contact met je op om een bezorgafspraak in te plannen. Het is dan ook belangrijk dat je het juiste telefoonnummer en e-mailadres invult bij de bestelling.

Levertermijn van mijn bestelling

De exacte levertermijn van de verkoop partner staat op onze website bij het product genoemd. Daarnaast staat de levertermijn vermeld op het Betaaloverzicht die je na het plaatsen van je bestelling ontvangt.

Bezorging van mijn bestelling volgen

Om je bestelling te kunnen volgen tijdens het bezorgproces verstuurt de verkoop partner Track & Trace gegevens naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld tijdens het bestellen van het product. Onze verkoop partners gebruiken hun eigen vervoersbedrijf/bezorgdienst, waarvan je ook een e-mail met Track & Trace gegevens kunt ontvangen.

Bestelling nog niet ontvangen

Als je vragen/opmerkingen hebt over de bezorging van je bestelling, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice van desbetreffende verkoop partner. Zij kunnen je alle informatie geven over je bestelling en de bezorging daarvan.

Contactgegevens van de verkoop partners

Voor vragen over de retourinstructies en -voorwaarden kun je contact opnemen met de klantenservice van de verkoop partner, want daar koop je uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze verkoop partners. Hier vind je de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkoop partners.

De contactgegevens van de verkoop partner staan ook op het Betaaloverzicht die je per mail van Leen Bakker ontvangt.


3. Retourneren aan verkoop partners

Zichttermijn voor bestellingen bij verkoop partners

Voor aankopen bij onze externe verkopers geldt een zichttermijn van 30 dagen. De zichttermijn is de periode waarin je kunt controleren of de aankoop compleet, intact en naar wens is.

Retourneren naar een verkoop partner

Als je de aankoop van een verkoop partner wilt retourneren verzoeken wij je om contact op te nemen met de klantenservice van de verkoop partner om de retourinstructies op te vragen. Op LeenBakker.nl worden ook de retourinstructies vermeld per verkoop partner. Klik hier voor het overzicht van onze verkoop partners met daarbij hun contactgegevens, retourinstructies en Algemene Voorwaarden.

Let op: Producten van verkoop partners kunnen niet in één van onze Leen Bakker winkels worden teruggebracht en kunnen niet naar het antwoordnummer van Leen Bakker worden teruggestuurd.

Voorwaarden voor retourneren

Let er bij het retourneren op dat de producten ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de - indien redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking worden teruggestuurd. Indien dit niet het geval is kan een eventuele waardevermindering bij jou in rekening worden gebracht. Hygiëneproducten en makkelijk kopieerbare producten zoals games, cd's, dvd's en software, waarvan de verzegeling is verbroken, kunnen niet worden geretourneerd. Als een artikel beschadigd of defect is verzoeken wij je om onze verkoop partner hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat er samen met jou een oplossing kan worden besproken.

Retourkosten voor bestellingen bij verkoop partners

Voor de meeste producten geldt dat je het gratis terug kan sturen naar de verkoop partner. Voor grote en/of zware pakketten, waarvoor een ophaal afspraak gemaakt moet worden, kunnen eventueel retourkosten gerekend worden. Vraag vooraf bij de desbetreffende verkoop partner naar de eventuele kosten of voorwaarden.

Ontvangstbevestiging voor retourzending

Als de verkoop partner jouw retourzending heeft ontvangen zullen zij de retourontvangst aan Leen Bakker doorgeven. Deze retourmelding zet de terugbetaling van het aankoopbedrag automatisch in werking. Leen Bakker zal hiervan ook een retourbevestiging naar jou sturen via e-mail.

Als je 5 werkdagen na het terugsturen nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van de verkoop partner om te vragen of zij jouw retourzending hebben ontvangen en of zij dat aan Leen Bakker willen doorgeven.

Terugbetaling van retourzending

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, kan je het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, op je bankrekening verwachten. Als je met een cadeaukaart hebt betaald dan zal de klantenservice van Leen Bakker contact met je opnemen om de terugbetaling met je te regelen. Kijk hier voor de wijze van terugbetaling voor de verschillende betaalmogelijkheden.

Als je 14 dagen na je retourbevestiging nog geen geld van Leen Bakker teruggestort hebt gekregen, neem dan contact op met de klantenservice van Leen Bakker. Klik hier voor de verschillende contactmogelijkheden.

Contactgegevens van de verkoop partners

Voor vragen over de bezorging van je bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice van de verkoop partner, want daar koop je uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze verkoop partners. Hier vind je de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkoop partners. De contactgegevens van de verkoop partner staan ook op het betaaloverzicht wat je per e-mail van Leen Bakker ontvangt.

4. Garantie en reparaties bij verkoop partners

Als je een product via Leen Bakker.nl koopt bij een verkoop partner, mag je er vanuit gaan dat dit product in goede staat is en ook in goede staat blijft. Op ieder product geldt de wettelijke garantie, dit houdt in dat een product datgene moet doen wat jij er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten. Eventuele afwijkende garantietermijnen, zoals bijvoorbeeld fabrieksgarantie worden specifiek vermeld op het garantiebewijs van het aangekochte product.

Garantie aanvraag bij verkoop partners

Indien je aangekochte product niet meer naar behoren werkt, gaan onze verkoop partners samen met jou op zoek naar een goede oplossing. Afhankelijk van het product zorgen zij voor de reparatie, vervanging van het product of terugbetaling van het aankoopbedrag. Neem hiervoor contact op met de verkoop partner die het product heeft geleverd.

Let op: Producten van verkoop partners kunnen niet in één van onze Leen Bakker winkels worden teruggebracht en kunnen niet naar het antwoordnummer van Leen Bakker worden teruggestuurd.

Contactgegevens van de verkoop partners

Voor vragen over de garantievoorwaarden kun je contact opnemen met de klantenservice van de verkoop partner, want daar koop je uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze verkoop partners. Hier vind je de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkoop partners.

De contactgegevens van de verkoop partner staan ook op het Betaaloverzicht wat je per e-mail van Leen Bakker ontvangt.

5. Verkoopprijzen, verzendkosten en het gebruik van promoties, kortingscodes en tegoedbonnen bij verkooppartners

Verkoopprijs inclusief verzendkosten

De getoonde verkoopprijs van een externe verkooppartner is altijd een verkooprijs inclusief BTW en inclusief de verzendkosten. Er worden nooit aparte verzendkosten berekend voor producten van verkooppartners.

Gelden promoties en kortingsacties ook voor producten van externe verkooppartners?
Nee. De producten van externe verkooppartners zijn altijd uitgesloten van promoties of kortingsacties die gelden op de site. De promoties en acties gelden alleen voor producten die aangeboden worden door ons zelf.

Kan ik giftcards, kortingscodes of tegoedbonnen inwisselen bij de betaling van producten van externe verkooppartners?
Je kan giftcards, kortingscodes of tegoedbonnen niet inwisselen in een bestelling met alleen producten van externe verkooppartners – inwisselen is dus wel mogelijk als je ook producten van Leen Bakker in je bestelling hebt. De giftcard, kortingscode of tegoedbon wordt dan alleen toegepast op de producten die door Leen Bakker worden verkocht.

6. Overzicht verkoop partners

Bekijk hier het overzicht van al onze verkoop partners.