Leen Bakker logo
  • Mijn op maat overzicht
  • Klantenservice
  • Bekijk folders
  • Vacatures
  • Advies en inspiratie
Winkels
Winkelwagen
Haal de nieuwste trends in huis tijdens de Design Deals | Bekijk alle aanbiedingen
Geldig t/m 16 oktober

Bestelling wijzigen

Heb je je bedacht over een bestelling bij Leen Bakker of wil je een bestelling annuleren? We leggen je uit wat je kunt doen als je een bestelling wil wijzigen of annuleren.

Thuisbezorging

Heb je een bestelling gedaan die thuisbezorgd wordt? Bel uiterlijk 3 dagen voor de geplande leverdatum onze Klantenservice: tel. 088 - 78 60 200.

Ophalen in de winkel

Heb je een bestelling gedaan die je ophaalt in de winkel? Tot 3 dagen voor de leverdatum kan de bestelling vaak nog gewijzigd worden. Neem hiervoor contact op met de winkel. De contactgegevens van onze winkels kun je vinden via de winkelzoeker.

Op maat gemaakte artikelen

Je bestelling op maat kan niet geannuleerd of gewijzigd worden omdat we het speciaal voor jou op maat hebben gemaakt.

Terugbetaling bij annuleren webshop bestellingen

In onderstaand overzicht kun je zien hoe we je terugbetalen afhankelijk van de wijze van annuleren en de gebruikte betaalmethode. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag dat je de annulering hebt gemeld. Annuleer je een complete bestelling op tijd? Dan ontvang je ook de betaalde verzendkosten terug.

In winkel annuleren
 Telefonisch annuleren

iDeal

Contant of overboeking op bankrekening*

Overboeking op bankrekening*

Creditcard

Contant of overboeking op creditcard bankrekening*

Overboeking op creditcard bankrekening*

Cadeaukaart

Opgewaarde of nieuwe cadeaukaart

Opgewaardeerde of nieuwe cadeaukaart

* Normale verwerkingstijd overboekingen is 14 dagen, uitzonderingen daargelaten.

Uitzonderingen

  • Voor op maat gemaakte artikelen gelden andere voorwaarden

  • Bestellingen die de volgende dag worden thuisbezorgd, worden zo snel verwerkt dat je ze helaas niet meer kunt wijzigen of annuleren.

  • Artikelen die besteld zijn bij een verkooppartner van Leen Bakker kunnen niet in de winkel worden geannuleerd.

  • Artikelen die besteld zijn bij een verkooppartner van Leen Bakker kunnen enkel bij de verkooppartner worden geannuleerd. Neem hiervoor direct contact op met de verkooppartner. De contactgegevens van de verkooppartner staat op de bedrijfspagina van deze verkooppartner.

Retourneren of ruilen

Kun je de bestelling niet meer wijzigen of annuleren? Je kunt natuurlijk wel je bestelling nog retourneren.

Zo werkt retourneren bij Leen Bakker >