Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Bestelling wijzigen
 Bestelling annuleren
 Kortingscodes
 Mijn Leen Bakker
 Op maat artikelen bestellen

 

Betalen
 Betaalmethodes
 Leen Bakker Cadeaukaart

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Afhaalopties
 Bezorgtijden
 Bestellingen beschadigd of incompleet geleverd

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Ruilen
 Retourservice
 100 dagen proefslapen met Dormeo

 

Garantie & voorwaarden
 CBW garantievoorwaarden
 Garantie op matrassen en boxsprings
 Thuiswinkel voorwaarden
 Actievoorwaarden

 

Klantenservice
 Actueel
 Garantie en klachten
 Contact
 Gemak en Service
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief
 Alle veel gestelde vragen

Klantenservice Leen Bakker

Bezorgopties

We bezorgen in heel Nederland en dus ook op de Waddeneilanden. In het bestelproces kies je zelf de gewenste bezorgdatum. Wel zo makkelijk!


We werken samen met PostNL en Top Movers om jouw bestelling compleet en tijdig thuis te bezorgen. Op Leenbakker.nl zijn er verschillende bezorgmethodes, afhankelijk van wat je hebt besteld en de regio waar je woont:

•    Thuisbezorging door PostNL pakketdienst
•    Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door PostNL Extra@Home of Top Movers
•    Thuisbezorging rechtstreeks vanuit de leverancier

Op de e-mail bestelbevestiging die je van ons ontvangt, staat meer uitleg over de bezorgmethode die voor jouw bestelling van toepassing is.

Als een bestelling bestaat uit artikelen met verschillende levertijden, dan voegen we de artikelen samen zodat de bestelling compleet bezorgd kan worden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt dan de eerstvolgende beschikbare bezorgdatum. Uitzondering hierop zijn de artikelen die rechtstreeks vanuit de leverancier worden thuisbezorgd. Deze voegen we niet samen en bezorging kan dus op ander moment plaatsvinden.

Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we, in verband met de oversteek, 1 of 2 dagen later dan de geplande bezorgdatum.

Thuisbezorging door PostNL pakketdienst
Je kunt je order volgen via track & trace van PostNL. Hiervoor ontvang je een link via e-mail. We doen ons uiterste best om pakketpost bestellingen op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd.

Niet thuis? PostNL Pakketdienst komt gratis een tweede keer bezorgen. Je kunt voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert bij niet thuis ook bij de buren. Je buren tekenen dan voor ontvangst.

Pakketpost artikelen worden nooit op een etage bezorgd.

Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door PostNL Extra@Home of Top Movers
In het bestelproces kies je de gewenste bezorgdatum. Voor de levering van grote en/of zware artikelen wordt dan ook op deze dag een afspraak ingepland met de vervoerder. Je weet van tevoren in welk tijdvak de vervoerder langskomt. Per sms en/of e-mail ontvang je namelijk tijdig (voor levering) een bericht over het tijdvak van de bezorging.

Omdat thuisbezorging van grote en/of zware artikelen op afspraak gaat, moet je op het afgesproken tijdstip op de bezorglocatie aanwezig zijn. Ben je op het afgesproken tijdstip niet aanwezig, dan maak je via de vervoerder een nieuwe bezorgafspraak. Dit kan bijvoorbeeld. met het kaartje dat de vervoerder bij je in de brievenbus heeft achtergelaten. Je betaalt dan wel opnieuw bezorgkosten.

Grote en/of zware artikelen worden geleverd tot over de eerste drempel. Levering over de drempel moet dan wel fysiek mogelijk zijn in de originele verpakking.

Onze vervoerders bezorgen standaard op alle etages als er een lift aanwezig is én de artikelen ook in de lift passen. Is er geen lift aanwezig dan wordt er geleverd tot maximaal de 3e etage. Dit in verband met de ARBO wetgeving.

Heb je een etage binnenshuis? Dan wordt er alleen geleverd tot over de eerste drempel na de voordeur. En dus niet tot op de etage binnen de woning.

Thuisbezorgen door een externe leverancier
In de webshop staat bij sommige artikelen vermeld, dat deze direct door de leverancier worden bezorgd. Omdat de voorraad bij deze leverancier ligt. Als je ook andere artikelen hebt besteld in onze webshop, dan kan het zijn dat deze afzonderlijk van elkaar worden bezorgd. Je ontvangt dan dus meerdere leveringen op de gekozen bezorgdag.

De leverancier schakelt zelf een vervoerder in om de artikelen bij je thuis te bezorgen. Via e-mail, sms of telefoon ontvang je van deze vervoerder informatie over het bezorgmoment en de mogelijkheden zoals bijvoorbeeld het verzetten van een bezorgafspraak.

Heb je raamdecoratie bestelt bij Leen Bakker en wordt deze door een externe leverancier geleverd, dan is de vervoerder NE DistriService. Deze vervoerder heeft vaste bezorgdagen, waardoor de voorgestelde bezorgdag kan afwijken van de door jou gekozen bezorgdag. Kun je toch niet? Dan is het mogelijk een andere dag te kiezen tot 16.30 uur op de dag vóór bezorging.

NE DistriService hanteert de volgende bezorgdagen per postcode:

BEZORGDAGEN PER POSTCODE
Dinsdag en Donderdag
Woensdag en Vrijdag
1000-2169
2170-2179
2180-2199
2200-3369
3370-3899
3900-3924
3925-4029
4030-4059
4060-4299
4300-4929
4930-5339
5340-5499
5500-5799
5800-5909
5910-6499
6500-7199
7200-7216
7217-7299
7300-7433
7434-7999
8000-8422
8423-8439
8440-9299
9300-9999


Thuisbezorgen levertijden en kosten
De verwachte levertijd staat bij ieder artikel afzonderlijk vermeld:

Op voorraad. Dit artikel wordt binnen 2 werkdagen thuisbezorgd

Heb je het artikel in je winkelmandje gelegd en rond je de bestelling af, dan wordt in de stap ‘Bezorgopties’ de eerst mogelijke actuele bezorgdatum getoond. Deze kan in enkele gevallen afwijken van de getoonde levertijd bij het artikel.

Hieronder zie je de meest voorkomende bezorgopties en de kosten van de thuisbezorging:

PAKKETPOST ARTIKELEN
Levertijden
Kosten
Morgen Thuisbezorgd artikelen Op werkdagen voor 22:00u besteld, morgen thuisbezorgd
In het weekend besteld, maandag thuisbezorgd
€ 2,95 - € 9,95*
Op voorraad artikelen Dit artikel wordt binnen 2 werkdagen thuisbezorgd
€ 2,95 - € 9,95*
Artikelen met afwijkende levertijden Zie levertijd op artikel pagina
€ 2,95 - € 9,95*
GROTE EN/OF ZWARE ARTIKELEN
Levertijden
Kosten
Op voorraad artikelen Dit artikel wordt binnen 2 werkdagen thuisbezorgd
€ 30 of € 45*
Artikelen met afwijkende levertijden Zie levertijd op artikel pagina
€ 30 of € 45*

* afhankelijk van gewicht en omvang van het artikel


3 meest gestelde vragen


Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Als je bestelling via PostNL pakketpost bezorgd wordt, dan kun je je pakket volgen via track & trace van PostNL. Je ontvangt hiervoor een link via e-mail. Is Extra@Home (PostNL) of Top Movers de vervoerder van je grote en/of zware bestelling, dan ontvang je op de dag van levering uiterlijk om half 8 een sms en/of e-mail met een indicatie van de bezorgtijd.

Kan ik vooraf een tijdstip kiezen?
Het is niet mogelijk om vooraf een tijd of dagdeel af te spreken.

Moet ik thuisblijven voor de bezorging van mijn bestelling?
Je moet thuis zijn om de bezorging van de bestelling door Extra@Home of Top Movers in ontvangst te nemen. Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan maak je een nieuwe afspraak met de vervoerder. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. Als je bestelling met PostNL pakketdienst wordt geleverd, en je bent niet thuis, dan kunnen de buren ook het pakketje aannemen. Zij tekenen dan wel voor ontvangst. Bij pakketdienst leveringen is een tweede bezorgpoging gratis.