Leen Bakker Klantenservice

Tel. 088 -78 60 200
ma t/m vr: 08.00 en 19.00 uur
za: 09.00 en 17.00 uur (tegen lokaal tarief)




Stuur privébericht via Facebook of Twitter
Bezorgen

Garantie en ruilen

Op al onze producten heb je wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik.

De meeste producten kun je ruilen. Heb je liever je geld terug? Geen probleem. Het bedrag wordt overgemaakt op je bankrekening. Artikelen ruilen kan alleen als de artikelen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn.

Gekocht in de winkel

Ben je niet tevreden over een artikel dat je in één van onze winkels gekocht hebt? De meeste producten kun je binnen 100 dagen ruilen. Zorg ervoor dat je de kassabon bij je hebt en dat het product in de originele verpakking zit.

Online besteld

Heb je een product gekocht in onze webshop? Ook dan kun je het artikel ruilen of je geld terugkrijgen. Je kunt binnen 100 dagen na ontvangst je product terugbrengen naar één van onze winkels of terugsturen. Je kunt ook eerst binnen 100 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Neem de orderbevestiging mee die je per e-mail hebt ontvangen.

Ruilen kan alleen in de winkel. Wanneer je de bestelling retour stuurt naar de webshop, kunnen we geen vervangend exemplaar sturen voor het geretourneerde artikel. Je ontvangt dan het aankoopbedrag terug op je rekening. Meer informatie over de retourservice is hier te vinden.

Artikelen die je niet kunt terugbrengen

Sommige artikelen kun je niet teruggeven bij Leen Bakker. Bijvoorbeeld speciaal voor jou op maat gemaakte producten niet geretourneerd worden.

Transportschade

We verpakken alle producten met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan een artikel tijdens het transport toch beschadigen. Controleer je aankoop daarom direct na bezorging. Is een artikel beschadigd? Meld dit dan zo snel mogelijk in het filiaal van aankoop of via de klantenservice als je het product online besteld hebt. Controleer bij aflevering ook de verpakking van jouw bestelling. Is de verpakking beschadigd? Dan maakt de bezorger een (elektronische) aantekening op de bon voordat je voor ontvangst tekent.