Retourservice

Heb je je aankoop in de webshop gedaan en via PostNL pakketdienst ontvangen? Dan kun je deze in 3 eenvoudige stappen retourneren:

1. Ga naar de Retourservice, voer je ordernummer en postcode in en selecteer de artikelen die je wilt retourneren. Het ordernummer vind je in de bevestigingsmail van je bestelling. Vul vervolgens de overige gegevens in.
2. Print het retourlabel met de barcode uit en plak deze op de verzendverpakking. Vergeet niet je eigen adres onzichtbaar te maken.
3. Frankeer het pakket, geef je retourzending af bij PostNL en bewaar je verzendbewijs.

Een artikel retourneren >

Let op:

  • Je kunt een bestelling vanaf de dag na ontvangst aanmelden voor retour.
  • Artikelen gekocht in een winkel, kun je ook alleen terugbrengen in een winkel. Hiervoor hoef je geen afspraak te maken.

Retourservice bij artikelen van een verkooppartner

Heb je je aankoop in de webshop gedaan bij een verkooppartner van Leen Bakker? Helaas kun je dan geen gebruik maken van onze retourservice. Voor de exacte retour-, garantie-, en ruilvoorwaarden kun je je het beste wenden tot de verkooppartner. Voor de contactgegevens van de verkooppartner kun je de verkooppartner pagina raadplegen.

Let op: producten in de categorie levende planten / bomen kunnen niet worden geretourneerd.