Vanwege drukte kan het zijn dat jouw pakketje langer onderweg is

Retourservice

Heb je je aankoop in de webshop gedaan en via PostNL pakketdienst ontvangen? Dan kun je deze in 3 eenvoudige stappen retourneren:

1. Ga naar de Retourservice, voer je ordernummer en postcode in en selecteer de artikelen die je wilt retourneren. Het ordernummer vind je in de bevestigingsmail van je bestelling. Vul vervolgens de overige gegevens in.
2. Print het retourlabel met de barcode uit en plak deze op de verzendverpakking. Vergeet niet je eigen adres onzichtbaar te maken.
3. Frankeer het pakket, geef je retourzending af bij PostNL en bewaar je verzendbewijs.

Een artikel retourneren >

Let op:

  • Je kunt een bestelling vanaf de dag na ontvangst aanmelden voor retour.
  • Artikelen gekocht in een winkel, kun je ook alleen terugbrengen in een winkel.

Retourservice bij artikelen van een verkoop partner

Heb je je aankoop in de webshop gedaan bij een verkoop partner van Leen Bakker? Helaas kun je dan geen gebruik maken van onze retourservice. Voor de exacte retour-, garantie-, en ruilvoorwaarden kun je je het beste wenden tot de verkoop partner. Voor de contactgegevens van de verkoop partner kun je de verkoop partner pagina raadplegen.

Let op: producten in de categorie levende planten / bomen kunnen niet worden geretourneerd.