Betalen
Op deze pagina vind je alles wat je moet weten over het betalen bij Leen Bakker.
Veelgestelde vragen
Je ontvangt je factuur binnen twee werkdagen na de bezorging van je Leen Bakker-bestelling.
We sturen je factuur automatisch naar het e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Bewaar de factuur goed, want deze geldt als je betaal- en garantiebewijs.
Heb je in de winkel gekocht of gekozen voor bestellen en afhalen? Dan ontvang je de kassabon direct bij het afrekenen. Deze kassabon geldt als je betaal- en garantiebewijs.
Heb je iets gekocht bij een verkooppartner? Dan ontvang je de factuur van de verkooppartner. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met de verkooppartner. Bewaar deze factuur goed, want deze geldt als je betaal- en garantiebewijs.
We kunnen de factuurgegevens in veel gevallen nog voor je aanpassen.
Neem gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
Heb je een product besteld bij een verkooppartner? Neem dan contact op met de verkooppartner.
Probeer opnieuw te betalen, vaak lukt het dan wel.
Controleer eerst of er voldoende saldo op je rekening of kaart staat en of je betaalgegevens goed zijn ingevoerd.
Werkt dat niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag.
Houd je cadeaukaart of tegoedbon wel bij de hand, dan kunnen we je sneller helpen.