Mascot Online B.V.
Over deze aanbieder
Mascot Online B.V. is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf met 10+ merken onder zijn naam en meer dan 1000 artikelen die wereldwijd worden verkocht.Retourneren
Klantenservice
Ondanks uitvoerige controle bij de productie en verzending van onze artikelen, kan het voorkomen dat een artikel defect, incompleet, beschadigd of verkeerd wordt geleverd. Daarnaast heeft u 1 jaar productgarantie op onze artikelen. Wij zullen altijd ons best doen om een klacht op te lossen.
Klachten kunnen worden gemeld via ehelp@mascot-online.nl. Vermeld hierbij het ordernummer, een duidelijke omschrijving van de klacht en voeg hierbij foto’s en/of een filmpje toe. De klacht zal binnen 48 uur worden beoordeeld en beantwoord. Telefonisch kunnen wij u niet verder helpen wanneer u vragen heeft voor de klantenservice. Een retour op basis van herroeping dient aangemeld te worden via het mailadres ehelp@mascot-online.nl.
Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.
Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?
- Een artikel gekocht bij een verkoop partner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.
- Een artikel gekocht bij een verkoop partner moet worden teruggestuurd naar de verkoop partner, dus niet naar Leen Bakker.
- Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
- Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkoop partner. Deze is te bereiken via telefoonnummer: +31 85 208 2033 of email: ehelp@mascot-online.nl
- Retourinstructies zijn niet op te vragen via het telefoonnummer.
-De retour dient aangemeld te worden via het mailadres ehelp@mascot-online.nl.
- Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.
- Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
Contactgegevens
Mascot Online B.V.
Veluwezoom 32
Almere
BTW nummer: NL852359160B01
KvK nummer: 56913117
Bellen
085 208 20 33
Mailen
ehelp@mascot-online.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 09:30 uur tot 15:00 uur
Bekijk alle producten
Beoordeling
Had verkeerde bestelling gedaan mbt gordijnen verduisterend: Gordijnen met ringen besteld ipv haken Retourneren via Leen Bakker winkel was niet mogelijk Het bedrijf een mail gestuurd voor retourlabel, hierover geen reactie van het bedrijf gehad
Productinformatie
4.0
Op tijd
4.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
3.0
Bezorging slaat nergens op. Die gasten hebben nul beleefdheid of service, kwakken die doos op de stoep en racen weer weg. Zal wel via dhl ofzo zijn gegaan maar dan moeten jullie misschien beter je eigen service hebben ofzo
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
5.0
Goed materiaal precies zoals het is aangegeven. Super blij mee en slaap als een roos.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
4.0
Prijs en kwaliteit product is prima
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Snel geleverd, makkelijk op te hangen met de bijgeleverde haakjes
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
3.0
Eén van de artikelen (een gordijn) was beschadigd. In de verpakking was gesneden. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bereiken maar deze was onbereikbaar, ik moest een mail sturen. Daarop heb ik tot op heden nog geen respons ontvangen. Ook heb ik Leen Bakker een mail gestuurd en zij gaven aan dat zij niets voor mij konden betekenen maar hebben de mail van mij wel doorgestuurd naar Mascot Online met het verzoek deze met spoed op te pakken. Het heeft geen effect gehad tot nu toe. Ik heb mijn mail naar Mascot Online opnieuw toegezonden met het verzoek deze in behandeling te nemen. Voor de zekerheid heb ik al een nieuw gordijn besteld om te voorkomen dat deze net uitverkocht zou zijn. Conclusie: het beschadigde gordijn moet nog retour en ik wil hiervoor mijn geld retour. Verder tevreden over het product.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
1.0
Unfortunately there are problems with returning by the werkoppartner
Productinformatie
4.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
4.0
Product voldoet niet aan de beschrijving. Het gordijn was geren 3 meter lang. Het product is retour gestuurd. Vervolgens geen communicatie meer. De leverancier is telefonisch niet bereikbaar, meerdere keren gebeld. Via de e-mail krijg ik na 2 dage na antwoord.
Productinformatie
1.0
Op tijd
3.0
Bezorging
3.0
Klantenservice
1.0
Terug sturen is niet makkelijk. Je moet eerst goed zoeken hoe je iets terug kunt sturen. Dan moet je aan veel eisen voldoen en als je dat gedaan hebt sturen ze een automatisch bericht met welke gegevens ze nodig hebben. Normaal zou ik dan al opgeven. Wat een gedoe. Maar ik heb hetzelfde mailtje nog een keer gestuurd en toen kreeg ik de terug stuur gegevens. Ook weer heel onduidelijk met een streepjescode die zichtbaar moet zijn ofzo. Voor mij een reden om niet meer bij leen bakker te bestellen
Productinformatie
4.0
Op tijd
4.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
2.0
Op zich prima kast. Zelfde als op de foto. Monteren was in de theorie niet moeilijk. Echter is het goedkoop materiaal. Monteren in de praktijk was: Schroefdraad in het hout was uitgedraaid (schroef kon dus niet vast op de plek waar het moest, op moeten lossen met lijm). Metalen frames van de hangstukken waren enorm naar buiten verbogen (dit zelf moet terug buigen zonder het hout te doen splijten). Contact opgenomen met de verkooppartner maar nooit reactie ontvangen.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
1.0