Leenbakker
  • Bekijk aanbiedingen
  • Klantenservice
  • Bekijk folder
  • Mijn op maat overzicht
  • Advies en inspiratie
winkels

Winkels

winkelwagen
Mascot Online B.V.

Mascot Online B.V.

Over deze aanbieder

Mascot Online B.V. is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf met 10+ merken onder zijn naam en meer dan 1000 artikelen die wereldwijd worden verkocht.

Retourneren

Klantenservice

Ondanks uitvoerige controle bij de productie en verzending van onze artikelen, kan het voorkomen dat een artikel defect, incompleet, beschadigd of verkeerd wordt geleverd. Daarnaast heeft u 1 jaar productgarantie op onze artikelen. Wij zullen altijd ons best doen om een klacht op te lossen.

Klachten kunnen worden gemeld via ehelp@mascot-online.nl. Vermeld hierbij het ordernummer, een duidelijke omschrijving van de klacht en voeg hierbij foto’s en/of een filmpje toe. De klacht zal binnen 48 uur worden beoordeeld en beantwoord. Telefonisch kunnen wij u niet verder helpen wanneer u vragen heeft voor de klantenservice. Een retour op basis van herroeping dient aangemeld te worden via het mailadres ehelp@mascot-online.nl.

Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.

Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?

- Een artikel gekocht bij een verkoop partner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.

- Een artikel gekocht bij een verkoop partner moet worden teruggestuurd naar de verkoop partner, dus niet naar Leen Bakker.

- Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.

- Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkoop partner. Deze is te bereiken via telefoonnummer: +31 85 208 2033 of email: ehelp@mascot-online.nl

- Retourinstructies zijn niet op te vragen via het telefoonnummer.

-De retour dient aangemeld te worden via het mailadres ehelp@mascot-online.nl.

- Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.

- Bewaar het verzendbewijs altijd goed.

Download de algemene voorwaarden

Contactgegevens

Mascot Online B.V.
Veluwezoom 32
Almere

BTW nummer: NL852359160B01

KvK nummer: 56913117

Bellen

085 208 20 33

Mailen

ehelp@mascot-online.nl

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag: 09:30 uur tot 15:00 uur

Mascot Online B.V.

Mascot Online B.V. aanbod

Bekijk alle producten

Beoordeling

3.1 (25)

Diana
01/26/2024

Kreeg gordijnen die niet goed waren, ik ben weken bezig geweest om het probleem opgelost te krijgen. Werd heen en weer gestuurd tussen leenbakker en mascot. Pas ndat ik social media erbij betrok werd het opgelost. Grapje heeft 10 weken geduurd en veel stress opgeleverd. Kon geen excuses vanaf Ik koop nooit meer bij leenbakker of mascot en ik raad iedereen af daar te kopen. De service is verschrikkelijk😣

Productinformatie

1.0

Op tijd

2.0

Bezorging

2.0

Klantenservice

1.0

Margriet
01/30/2024

Product was beschadigd vervanging was top en snel geregeld

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Jaap
01/30/2024

Bezorging perfect

Productinformatie

4.0

Op tijd

4.0

Bezorging

4.0

Klantenservice

4.0

Riky.
02/03/2024

Was in orde

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Marcel
03/28/2024

Klantenservice nam de telefoon niet op. Na het retourneren van een product kan het tot drie weken duren voordat we ons geld terug krijgen.

Productinformatie

5.0

Op tijd

1.0

Bezorging

1.0

Klantenservice

1.0

Monika
04/06/2024

een van de vier lampen werkt niet, en om ze terug te sturen kreeg ik een lange lijst met wat ik moest doen om de goederen terug te sturen. Ik raad het niet aan

Productinformatie

5.0

Op tijd

3.0

Bezorging

2.0

Klantenservice

1.0

Marijke
04/10/2024

Geen klachten alles was prima

Productinformatie

4.0

Op tijd

4.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

GJ
04/22/2024

Zeer goed

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Marcel
04/24/2024

De bezorgdienst plaatste het pakket niet op de afgesproken plek.

Productinformatie

4.0

Op tijd

4.0

Bezorging

1.0

Klantenservice

3.0

Ruud
04/24/2024

De pakje wat ik besteld heb kwam via DPD ze hebben mijn adres niet kunnen vinden heb de hele dag thuis gezeten voor niks

Productinformatie

4.0

Op tijd

1.0

Bezorging

1.0

Klantenservice

5.0