Mascot Online B.V.
Over deze aanbieder
Mascot Online B.V. is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf met 10+ merken onder zijn naam en meer dan 1000 artikelen die wereldwijd worden verkocht.Retourneren
Klantenservice
Ondanks uitvoerige controle bij de productie en verzending van onze artikelen, kan het voorkomen dat een artikel defect, incompleet, beschadigd of verkeerd wordt geleverd. Daarnaast heeft u 1 jaar productgarantie op onze artikelen. Wij zullen altijd ons best doen om een klacht op te lossen.
Klachten kunnen worden gemeld via ehelp@mascot-online.nl. Vermeld hierbij het ordernummer, een duidelijke omschrijving van de klacht en voeg hierbij foto’s en/of een filmpje toe. De klacht zal binnen 48 uur worden beoordeeld en beantwoord. Telefonisch kunnen wij u niet verder helpen wanneer u vragen heeft voor de klantenservice. Een retour op basis van herroeping dient aangemeld te worden via het mailadres ehelp@mascot-online.nl.
Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.
Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?
- Een artikel gekocht bij een verkoop partner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.
- Een artikel gekocht bij een verkoop partner moet worden teruggestuurd naar de verkoop partner, dus niet naar Leen Bakker.
- Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
- Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkoop partner. Deze is te bereiken via telefoonnummer: +31 85 208 2033 of email: ehelp@mascot-online.nl
- Retourinstructies zijn niet op te vragen via het telefoonnummer.
-De retour dient aangemeld te worden via het mailadres ehelp@mascot-online.nl.
- Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.
- Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
Contactgegevens
Mascot Online B.V.
Veluwezoom 32
Almere
BTW nummer: NL852359160B01
KvK nummer: 56913117
Bellen
085 208 20 33
Mailen
ehelp@mascot-online.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 09:30 uur tot 15:00 uur
Bekijk alle producten
Beoordeling
4.1 (63)
Mirjam03/12/2025
kast was beschadigd
Productinformatie
3.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
4.0
Marian03/13/2025
Mooie gordijnen, perfect geleverd.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Jan03/14/2025
geen opmerkingen
Productinformatie
3.0
Op tijd
4.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Stefan03/15/2025
Op de site staat 3 laags gordijn. Zou zon- en geluidswerend moeten zijn, maar m'n kamer is super warm en er is alsnog licht penetratie door het hele gordijn heen. En lijkt niet 3 laags. Dus ik ben nou niet echt tevreden over mijn gordijnen, helaas. Beetje misleidend als je het mij vraagt. Ik denk niet dat dit hoort
Productinformatie
1.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
3.0
Chantal04/16/2025
Niks op te merken
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Hennie04/18/2025
De bezorging laat veel te wensen over. Meer als een week later terwijl er volgende dag staat aangegeven. Meer duidelijkheid van jullie bezorg/pakjerdienst
Productinformatie
3.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
2.0
Chris05/05/2025
Ik wou pakket retour doen had geen retour label 10 x gebeld mail gestuurd meerdere malen kontakt gehad met leenbakker die hebben mail gestuurd niks meer gehoord waardeloos bedrijf zal ik nooit meer wat kopen en waarschuw ook andere mensen jammer van mijn geld pech gehad eens maar nooit meer groetjes chris scheilen
Productinformatie
5.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Monique05/13/2025
Netjes en snel geleverd, product ook zeker naar tevredenheid.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
3.0
Pietsje05/16/2025
Had verkeerde bestelling gedaan mbt gordijnen verduisterend: Gordijnen met ringen besteld ipv haken Retourneren via Leen Bakker winkel was niet mogelijk Het bedrijf een mail gestuurd voor retourlabel, hierover geen reactie van het bedrijf gehad
Productinformatie
4.0
Op tijd
4.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
3.0
Kido06/10/2025
Bezorging slaat nergens op. Die gasten hebben nul beleefdheid of service, kwakken die doos op de stoep en racen weer weg. Zal wel via dhl ofzo zijn gegaan maar dan moeten jullie misschien beter je eigen service hebben ofzo
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
5.0