Leenbakker
  • Bekijk aanbiedingen
  • Klantenservice
  • Bekijk folder
  • Mijn op maat overzicht
  • Advies en inspiratie
winkels

Winkels

winkelwagen
AKL TRADE OÜ

FURNLUX

Over deze aanbieder

Furnlux - Uw vertrouwde partner in de wereld van moderne meubels!

Ons doel is om uw woondromen waar te maken met een breed assortiment zorgvuldig geselecteerde producten die perfect zijn voor eigentijdse interieurs.

Onze collecties variëren van onze eigen ontwikkelde Furnlux Exclusive collecties tot de topkwaliteit Furnlux Premium en Furnlux Classic producten, zodat u altijd iets vindt dat past bij uw smaak en voorkeuren.

Wij zijn uw vertrouwde partner in de wereld van het meubel shoppen, altijd klaar om u met raad en daad bij te staan.

Ontdek onze kwaliteit en veelzijdigheid en ontwerp samen met ons je droomhuis!

Retourneren

Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.


Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?

  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.

  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner moet worden teruggestuurd naar de verkooppartner, dus niet naar Leen Bakker.

  • Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.

  • Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkooppartner.

  • Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.

  • Bewaar het verzendbewijs altijd goed.

  • Als de klant een bestelling wil annuleren nadat deze is geplaatst, maar voordat deze wordt uitgevoerd, moet hij/zij dit onmiddellijk schriftelijk melden, hetzij per post aan Kassisilma 2, Räni 61708, Estland of per e-mail aan leenbakker@akl-trade.com. Deze melding moet het bestelnummer en de contactgegevens van de klant bevatten. Deze kennisgeving moet het bestelnummer en de contactgegevens van de klant bevatten.

    De verkoper bevestigt de ontvangst van de annulering per e-mail. Klanten kunnen het contract zonder reden opzeggen binnen 30 dagen na de leveringsdatum van de Producten. Het geretourneerde Product moet onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking zijn.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, mogen de Producten niet meer worden gebruikt dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking ervan vast te stellen. Als het Product tekenen van gebruik vertoont die verder gaan dan dit, kan de Verkoper een vergoeding aftrekken van de restitutie, gebaseerd op de waardevermindering van het Product.

    Bij herroeping betaalt de Verkoper alle betalingen terug binnen 14 dagen na ontvangst van het herroepingsbericht of na ontvangst van het geretourneerde Product, als dat eerder is. De terugbetaling wordt overgemaakt naar dezelfde bankrekening die voor de betaling is gebruikt, en de Verkoper dekt de retourkosten.

    Download de algemene voorwaarden

    Contactgegevens

    AKL TRADE OÜ
    Jaama 6
    Paide

    BTW nummer: EE102532722

    KvK nummer: 16569825

    Bellen

    00372 609 9001

    Mailen

    leenbakker@akl-trade.com

    Openingstijden

    Maandag t/m vrijdag 8:00 - 16:00

    FURNLUX

    FURNLUX aanbod

    Bekijk alle producten

    Beoordeling

    1.9 (27)

    Ron
    01/27/2024

    DPD heeft deze tafel gewoon bij een onbekende hier in de straat afgeleverd.Ik was gewoon thuis,en er heeft hier niemand aangebeld.Opeens stond er online ,dat het artikel bezorgd was. Ik ben niet op de hoogte gesteld door DPD,waar deze tafel was afgeleverd.Ik heb zelf hierover DPD gebeld,en ze gaf aan dat het ergens anders was afgleverd.(!!) Ik moest zelf maar kijken ,hoe ik deze tafel naar mij thuis moest transporteren..Ronduit schandalig gewoon van DPD. ________________ Het artikel wat ik ontvangen heb van AKL,ziet er anders uit ,dan op de foto ,op de website van Leen Bakker.(de houten zijpanelen zien er anders uit,jammer) Verder ,het contact met AKL was goed en vriendelijk.

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    5.0

    Pierre
    01/28/2024

    Bestelling maar gedeeltelijk geleverd, geen of moeilijk contact mee te krijgen. Betreft een organisatie in Estland. Gebrekkig engels, één keer telefonisch contact mee gekregen. Op email werd al helemaal niet meer gereageerd. Als ik leen bakker was zou ik hier snel afscheid van nemen.

    Productinformatie

    2.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0

    Elisabeth
    03/21/2024

    Bestellen oké, product niet

    Productinformatie

    1.0

    Op tijd

    3.0

    Bezorging

    3.0

    Klantenservice

    1.0

    Simon
    03/21/2024

    Ik woon op de eerste verdieping (alleen). Helaas werd het meubel niet bij de voordeur afgeleverd maar beneden bij de galerij. Ik mocht het nog in mijn eentje omhoog sjouwen....

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    3.0

    Klantenservice

    4.0

    Jasper
    04/20/2024

    U geeftaan in 3 mails dat de bezorger graag wat extra doet. De bezorger ueeft netjes gebeld en was vriendelijk. Maar deze bezorgd de kast op een pallet op straat voor de portiekdeur. Normaal als ik een meubel bestel bij een ander bedrijf. Komen ze met ze 2e en dragen ze het naar boven. Nu was die alleen maar wilde ook niet samen met mij de kast naar boven dragen. Ik vindt dan ook de zin in de mail "de bezorger doet graag wat extra" zeker niet op ze plaats.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    3.0

    Bezorging

    2.0

    Klantenservice

    3.0

    J.
    04/20/2024

    Zou 21 dagen duren en heeft 5 weken geduurd. Zou gebeld worden voor ‘n bezorgtijd is niet gebeurd gelukkig was ik thuis en de bezorger was niet vriendelijk zette het pakket zo in de tuin

    Productinformatie

    2.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0

    Tim
    04/24/2024

    Het is er nog steeds niet. Zoals gecommuniceerd geeft de track & trace het idee dat we opgelicht worden/ voor de gek gehouden worden. Als ik contact opneemt krijg ik een vage indicatie van levering.

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    2.0

    Annemijn
    04/24/2024

    Product is na een ruime maand nog steeds niet gearriveerd. Krijg weinig tot geen contact met het bedrijf.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    3.0

    Sander
    04/24/2024

    Verwachte levertijd stond op 6 april. Heb tot 16 april gewacht zonder ook maar een bericht te krijgen. Bij navraag via de mail kreeg ik te horen dat mijn zending kwijt was en er een nieuwe verstuurd zou worden. Nooit een track en trace ontvangen dus mijn pakket was in eerste instantie überhaupt niet verzonden. Na contact wel track en trace gekregen en nu nog wachten op mijn meubels. Inmiddels zijn we 2 maanden verder na aanschaf en moet zeker nog een week wachten voor het thuis is.

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    2.0

    Bezorging

    2.0

    Klantenservice

    2.0

    Maria
    today at 11:26 AM

    Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Akl-trade / FURNLUX klantenservice beantwoord niet. Ik weet het niet wat moet ik doen. Kunt u mij helpen die probleem oplossen? Bestelling nr: 72393661-A. Met vriendelijke groet, Maria Trochimowicz

    Productinformatie

    1.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0