Loft24
Over deze aanbieder
Loft24 meubelen sinds 1985 Loft24 werd in 1985, ruim 30 jaar geleden, in Denemarken opgericht. Ons oorspronkelijke idee, als fabrikant van massief houten meubelen, was om hoogwaardige, zelfontworpen goederen te verkopen aan internationale retailers in Noord-Amerika en Centraal-Europa. Onze goederen worden geproduceerd door onze eigen fabrieken in Denemarken of door onderaannemers in verschillende landen. Grotere volumeproductie is altijd ons doel geweest om zeer concurrerende producten op de markt te kunnen brengen voor de consument. Ons ontwerp is grotendeels geïnspireerd op Deense antieke boerderijmeubels gemaakt van massief hout. Deze prachtig combineerbare landhuisstijl wordt nog eens onderstreept door de primaire productie in grenenhout. Wij zijn van mening dat een uitstekend design erg belangrijk is voor ieders welzijn, daarom moet iedereen goede designproducten kunnen kopen. Het bijzondere aan onze landhuismeubelen is dat u uw creatieve geest vrijelijk kunt ontwikkelen, gezelligheid hoeft niet ouderwets te zijn. Heb de moed om stijlen te mixen met moderne designmeubels en uw woonruimte zal worden getransformeerd in iets prachtig nieuws. Met een stijlmix van moderne en Scandinavische landhuismeubelen zijn ze altijd tijdloos en dus altijd trendy. In ons assortiment vindt u meubelen in landelijke en koloniale stijl, in Scandinavische stijl en massief houten meubelen in grenen. Ook nieuw ontworpen antieke meubelen, Deense meubelen en massief houten meubelen in grenen kunt u bij ons online kopen. Maar het maakt ons eigenlijk niet uit welke massieve meubelen u bij ons koopt, wij wensen u alleen dat u ervan geniet!Retourneren
Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.
Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?
Contactgegevens
Notio Living A/S
Nygade 12
Holstebro
BTW nummer: DK39530414
KvK nummer: 39530414
Bellen
0850879009
Mailen
lan@loft24.dk
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 8:00 - 16:00
Bekijk alle producten
Beoordeling
Het bestellen ging goed. Informatie ook. Het afleveren slecht. Op de dag waarop het pakket bezorgd zou worden kregen we bericht van ups dat we niet thuis waren. Echter is er de hele dag iemand aanwezig geweest. Moesten toen nog 2 dgn wachten en weer een hele dag thuis gezeten tot het pakket gebracht werd. Misschien een andere vervoersbedrijf nemen?
Productinformatie
4.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
3.0
Klantenservice van Leen Bakker schuift na een klacht verantwoordelijkheid af en laat daarna niets meer horen op mails. Kwaliteit is slechter dan een slechte action tafel van 2 tientjes.
Productinformatie
1.0
Op tijd
3.0
Bezorging
3.0
Klantenservice
1.0
De producten waren kapot bij het bezorgen
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
3.0
It was written on the website, that the product will be delivered in 2 working days, which was not even close to the truth. I was waiting for the product at home, but then I just got a message that the product is still in Denmark. If a product is not actually on stock in the Netherlands, why is a delivery time of 2 working days stated on the website. After that Fedex was supposed to deliver, I stayed home again, but they never arrived. I got a new delivery appointment which was not suitable, but there was no way to arrange another one on their website (there is a function for that, which is not working). And then I stayed home again for the next appointment, but they claimed that I wasn't at home. I received no phone call (obviously because the delivery guy spoke no English and I'm a foreigner with a foreign phone number) So the 4th time I stayed at home they managed to deliver the product (after I complained at Fedex multiple times). But even then the delivery guy spoke no English and as the sofa was big and would have been difficult for him to take it inside, he just left the package in front of the apartment building. Since I'm a small woman, I was not stronger than him (obviously). The neighbour helped carrying it inside. The couch itself is good quality, not damaged and looks as expected, but I will never use delivery again. Since I had similar (and even worse) experience with IKEA, I'm really considering to inform the customer protection authorities because delivery times are misleading on the website, and I really don't find it fair that I have to miss multiple working days for a delivery.
Productinformatie
5.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
3.0
Product zwaar beschadigd geleverd! Totaal geen hulp van klantenservice Leen Bakker omdat het niet van hun is en ook nog steeds niks gehoord van Loft24 die het product levert. Zeer afgeraden! :(
Productinformatie
4.0
Op tijd
3.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Netjes product
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
If someone is old and he/she lives in third floor how can take the furniture up to the apartment? You can ask for paying for lifting or shipping but to our house not just to first floor.
Productinformatie
1.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
x
Productinformatie
4.0
Op tijd
4.0
Bezorging
3.0
Klantenservice
3.0
Op de site staat dat de tafel wit is maar hij is white wash dit viel mij heel erg tegen
Productinformatie
2.0
Op tijd
4.0
Bezorging
3.0
Klantenservice
3.0
Prima tafeltje, duidelijk beschrijving voor montage
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0