Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
15% op alles voor je tuin!* 🌷 Vraag hier je kortingscode aan
*m.u.v. folderartikelen, verkooppartner-aanbod, cadeaubonnen en bezorg-, confectie-, leg- en servicekosten.
Logixbox B.V.

Logixbox

Over deze aanbieder

Specialist in Pakketbrievenbussen, kiest u voor Logixbox dan kiest u voor kwaliteit. Logixbox biedt een hoogwaardige en duurzame oplossing voor het ontvangen van uw pakketten in uw pakketbrievenbus, zonder dat u thuis hoeft te zijn! De belangrijkste uitgangspunten zijn veiligheid, kwaliteit en gebruiksgemak. Onze klantenservice is maandag t/m vrijdag geopend van 8.30 uur tot 17.00 uur. Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder! *lid van Thuiswinkelwaarborg.

Retourneren

Garantie Logixbox staat voor hoge kwaliteit. Mocht uw product defect raken, dan kunt u uiteraard op ons rekenen. Op alle artikelen die je bij ons koopt, zijn de 1 jaar fabrieksgarantie en de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of doet wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten en de fabrieksgarantie laat de wettelijke garantie onverlet. Meer informatie hierover? Lees onze garantievoorwaarden, of neem contact op met onze medewerkers. Wij bieden u een passende oplossing. Garantieperiode Op alle producten zit 1 jaar garantie tegen gebreken die het gevolg zijn van fabricagefouten. Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat de klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. Defecten veroorzaakt door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik vallen niet onder de garantie. Wanneer geldt de garantie voor producten? U kunt het aangeschafte product aanmelden voor een garantievraag wanneer: Je beschikt over een geldig aankoopbewijs van Logixbox.nl (of bankafschrift); Het artikel is niet beschadigd of kapot gegaan door: onjuist gebruik of onjuist gebruik door derden. Het artikel valt nog binnen de garantietermijn. De wettelijke garantietermijn houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. U kunt een garantieclaim indienen als het product: Beschadigd bij u thuis afgeleverd. Wij verzoeken u om transportschade binnen 3 dagen te melden. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons te melden. Hoe werkt het aanmelden van een retour of klacht (met garantie)? Voor het aanmelden van een retour vragen wij u gebruik te maken van het herroepingsformulier en bij voorkeur uw retour te melden via info@logixbox.nl. Let op: het is niet verplicht, maar wij vragen u wel vooraf contact met ons op te nemen om de retour aan te melden. Zo voorkomen wij dat uw zending verloren gaat in het magazijn of niet gekoppeld is aan uw ordernummer. Voeg het herroepingsformulier toe aan uw pakket. Dan kunnen wij jou in ieder geval terugvinden in de systemen. Het is mogelijk om op afspraak zelf uw retour naar ons magazijn te retourneren. Retourzendingen worden verwerkt in het centrale magazijn, adres zie hieronder. Retouradres: Logixbox t.a.v. Geeft terug Jouw bestellingsnummer: Julianastraat 20 4566 AG Heikant Voorwaarden retourneren Het product dient te worden aangeschaft in de webshop Logixbox.nl. Logixbox producten gekocht bij één van onze dealers worden altijd gecontacteerd via de webshop waar het Logixbox product gekocht is. Het product dient compleet, onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk verpakt in de originele verpakking te zijn. Het product is ongebruikt. U kunt de originele kassabon of factuur of ander aankoopbewijs tegelijk met de melding meesturen. Er is geen gebrek. Bij een defect mag Logixbox de waardevermindering aan u doorberekenen. Let op: heeft u een beschadigd product ontvangen? Wij vragen u dan een mail te sturen naar info@logixbox.nl en daarbij duidelijke foto's aan te leveren. Wij verzoeken u om transportschade binnen 3 dagen bij ons te melden. In dat geval kan Logixbox.nl meerdere foto's opvragen om de schade en/of transportschade duidelijk in beeld te brengen. Juridisch gezien kunt u ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping, beschikbaar gesteld via de Thuiswinkel Organisatie. Door het gebrek aan informatie die voor ons magazijn van groot belang is, kan het echter langer duren voordat wij uw retour hebben verwerkt. Logixbox behoudt zich het recht voor om kosten in rekening te brengen indien het product beschadigd raakt door gebruik of indien het product reeds gebruikt is. Uitgesloten van retouren en ruilen Uitgesloten van retourneren en ruilen zijn op maat gemaakte producten en/of samengestelde producten. Neem voor de zekerheid altijd contact op met de productspecialisten van de klantenservice, zodat u een product kunt kiezen dat aan uw wensen voldoet. U bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van de goederen als gevolg van gebruik van de goederen dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Goed om te weten: Logixbox is – bij een reguliere retouraanmelding – alleen verplicht een verzoek tot teruggave van de verkoopprijs (of omruiling) goed te keuren als je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneert (met vermelding in het retourpakket waaruit blijkt dat je de verkoopprijs wilt retourneren) annuleren) of wanneer u binnen deze termijn aangeeft uw aankoop te willen annuleren. Na deze melding heeft u nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Wij zullen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, terugbetalen.
Download de algemene voorwaarden

Contactgegevens

Logixbox B.V.
Julianastraat 20
Heikant

BTW nummer: NL866011523B01

KvK nummer: 92335454

Bellen

011 4317178

Mailen

info@logixbox.nl

Openingstijden

Openingstijden van de Klantenservice, bv.: 24/7 , Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:00 | Zaterdag gesloten | Zondag gesloten

Logixbox

Logixbox aanbod

Bekijk alle producten

Beoordeling

(0)